تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیری: به کرار پول و چک داده‎ایم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
امیری: به کرار پول و چک داده‎ایم




مسوول نقل و انتقالات استقلال حاضر نیست پاسخ روشنی به شایعه جدایی کرار از استقلال بدهد.





ورزش سه: مدیربرنامه های کرار جاسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما ادعا کرده است که اگر کرار پولش را تا فردا نگیرد، حاضر نیست برابر ملوان بازی کند و البته از این تیم جدا خواهد شد. بهرام امیری در واکنش به این صحبت ها گفت: اجازه بدهید من الان صحبتی نکنم کرار دیروز در تمرینات استقلال شرکت کرده و احتمالا امروز هم شرکت خواهد کرد. پس من نمی‌ توانم روی حدس و گمان صحبتی را به زبان بیاورم. اگر چیزی به صورت کتبی به دست ما رسید، می‌ توانیم بهتر در مورد آن صحبت کنیم.

البته او تا حدی به کرار حق می‌ دهد: من همیشه گفته ام که نباید انتظار یک طرفه باشد و باید طوری رفتار شود که دو طرف راضی باشد. به هر حال شاید انتظار ما کمی زیاد بوده که از کرار خواسته ایم مانند بازیکنانی مثل رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، حنیف عمران‌زاده و سایر بازیکنان صبر کند. به هر حال شاید یک بازیکن شرایطش ویژه باشد و دوست نداشته باشد منتظر پرداخت مطالبات باشگاه بماند. با این حال من از کرار می‌ خواهم کمی صبر کند و انشاالله طی چند روز آینده مشکلش را حل خواهیم کرد. البته نه فقط مشکل کرار بلکه تلاش می‌ کنیم مشکل تمام بازیکنان را حل کنیم.

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعای مدیربرنامه های کرار در مورد اینکه او تا حالا هیچ پولی نگرفته است را رد می‌ کند: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و مدیربرنامه های کرار کمی کم لطفی کرده است. ما بخشی از پول کرار را داده ایم و بخش دیگری را هم چک داده ایم که قرار است در تاریخ دهم شهریورماه پاس شود. البته احتمالا کرار به خاطر مشکلاتی که دارد می‌ خواهد این چک زودتر پاس شود.







تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن