تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803289830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشايش اعتبار سه ميليارد دلاري در بخش معادن و صنايع معدني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵ب.ظ)
معاون سازمان ايميدرو اعلام کرد: گشايش اعتبار سه ميليارد دلاري در بخش معادن و صنايع معدني موج-معاون سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) اعلام کرد: طي دو سال فعاليت دولت يازدهم به ميزان سه ميليارد دلار گشايش اعتبار براي طرح‌هاي بخش معادن و صنايع معدني کشور صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، امير خرمي شاد در جمع مديران ايميدرو و شرکت‌هاي تابعه، اظهار داشت: ايميدرو موضوع توانمندسازي در بخش معدن و صنايع معدني را به عنوان محرک اصلي رشد اقتصادي کشور، به عنوان اهداف اساسي خود دنبال مي‌کند.
وي افزود: ايميدرو براي فعاليت خود 9 استراتژي جديد تعريف کرده که پنج مورد آن مربوط به توانمندسازي است که نشان از اهميت اين موضوع دارد.
خرمي شاد، بازيابي استراتژيک و توسعه صادرات محصولات و خدمات فني مهندسي، توسعه روش‌هاي نوين تأمين منابع مالي در اجراي طرح‌هاي توسعه، ارتقاي بهره وري، هم افزايي و رقابت پذيري بخش معدن و صنايع معدني توسعه دانش، پژوهش‌هاي کاربردي و فناوري‌هاي مورد نياز بخش معدن و صنايع معدني و نيز توسعه منابع انساني بخش معدن و صنايع معدني را به عنوان اين پنج محور معرفي کرد.
معاون برنامه ريزي و توانمندسازي ايميدرو با بيان آنکه اين سازمان نخستين دريافت کننده جايزه بهره وري است، افزود: بحث بهره وري نبايد نمادين باشد، بلکه براي افزايش علاقه مندي افراد و شرکت‌ها نسبت به ارتقاي بهره وري، مشوق‌هاي مالي و تسهيلات مناسب بايد در نظر گرفته شود.
وي امضاي تفاهم نامه با سازمان‌هاي نظام مهندسي معدن و آموزش فني حرفه اي کشور را نشان دهنده توجه ايميدرو به موضوع توانمندسازي دانست.
اين مقام مسوول، پنج شاخه بخش پژوهش و فناوري سازمان مزبور را بهره وري و رقابت پذيري، مديريت دانش، پژوهش و فناوري، آموزش و يادگيري، فناوري اطلاعات و ارتباطات معرفي کرد.
خرمي شاد ايجاد بانک اطلاعاتي در حوزه‌هاي مختلف بخش معادن و صنايع معدني را به دليل نبود آمار قابل استناد و شفاف، دستور کار جديد ايميدرو معرفي کرد.
همچنين، تجاري سازي پژوهش‌ها به عنوان يکي از برنامه‌هاي سازمان ايميدرو در حال پي گيري است.
معاون برنامه ريزي و توانمندسازي ايميدرو به اقدامات صورت گرفته در اين سازمان طي دو سال اخير اشاره کرد و گفت: جلب و جذب نقدينگي يکهزار و 50 ميليارد توماني بخش خصوصي به طرح‌هاي اين سازمان، افزايش تعرفه واردات فولاد و پيگيري افزايش تعرفه در بخش آلومينيوم و زغال سنگ از جمله اقدامات صورت گرفته است.
وي افزود: تدوين و تصويب استراتژي شرکت تهيه و توليد مواد معدني وابسته به اين سازمان، در دستور کار قرار گرفتن استراتژي شرکت‌هاي ملي فولاد، مس و ديگر شرکت‌هاي تابعه، ابلاغ اهداف و برنامه‌هاي سال 1394 در بهمن 93 براي نخستين بار، مانيتورينگ عملکرد، اهداف و برنامه‌هاي ايميدرو بخش ديگري از اقدامات اين سازمان است.
خرمي شاد خاطرنشان کرد: افزايش نظارت بر حوزه ايمني، بهداشت و محيط زيست، توسعه همکاري و فعال سازي نقش شرکت‌هاي بين المللي ايميدرو در حوزه فناوري با توجه به لغو محدوديت‌ها، افزايش سرمايه صندوق بيمه و تقويت نقش آن در بخش بيمه و قدرت وام دهي را به عنوان برنامه‌هاي پيش روي تشکيلات ياد شده ذکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن