تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار خوی خبر داد رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار خوی خبر داد
رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی
شهردار خوی گفت: بودجه یک هزار و 300 میلیارد ریالی سال جاری شهرداری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی بسته شده است.

خبرگزاری فارس: رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی



به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، محبوب تیزپاز نیاری بعد از ظهر امروز در نشستی با اعضای شورای شهر و خبرنگاران با حضور نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بودجه یک هزار و 300 میلیارد ریالی سال جاری شهرداری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی بسته شده است.
وی افزود: پارک بانوان دارای امنیت بالایی بوده و با تغییر کاربری آن از تجمع قبلی معتادان جلوگیری به عمل آمد و با احداث اولین استخر اختصاصی قایقرانی و زمین چمن مصنوعی فوتبال بانوان کاری جدید در این پارک انجام گرفته است.
شهردار خوی گفت: احداث پارک سلامت در منطقه محروم و حل مشکلات معارض آن، تجهیز پارک طوبی و احداث انواع زمین ورزشی در مجاورت پارک طوبی در منطقه محروم تخته پل و آسفالت، جدول گذاری در این مناطق از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری است.
این مسئول تصریح کرد: یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای اصلاح میدان امام حسین(ع) اعتبار تخصیص داده شده است و همچنین برای اصلاح میادین هواشناسی، معلم و شیخ نوایی در سال جاری اقدام خواهد شد.
نیازی ادامه داد: 10 میلیارد ریال برای بهسازی خیابان امام هزینه شده است و می‌توان به احداث آمفی تئاتر روباز، پل رودخانه قودوق بوغان، بازار روز میوه با هدف ساماندهی دست فروشان، پل تقاطع روگذر میدان جهاد با پیشرفت 60 درصدی اشاره کرد.
وی گفت: خوی به عنوان دومین شهر در سطح کشور دارای تجهیزات بازیافت آسفالت است. انتهای پیام/61001/ج۲۰

94/05/13 - 16:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن