تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاکری: والیبال ایران ظرفیت 4 تیم ملی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شاکری: والیبال ایران ظرفیت 4 تیم ملی را دارد
کارشناس والیبال ایران معتقد است کشورمان می‌تواند همزمان 4 تیم ملی داشته باشد.


 علی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حضو ر تیم ب در جام ملت‌های آسیا کار درستی است. کشورما از نظر نیروی انسانی و کیفیت فراتر از آسیاست. تیم نخست والیبال ایران درجمع بزرگان دنیا قرار دارد و با فاصله زیاد نسبت به آسیایی‌ها در حال پیشرفت است.  

وی ادامه داد: هرچند حضور تیم  دوم ما کار درستی است اما تیم ب برای پشتوانه‌سازی تیم اصلی نیست. والیبال می‌تواند 2 تیم دیگر نیز در اندازه‌های تیم ب برای شرکت در مسابقات بین‌المللی آماده کند.  

شاکری درباره حضور بازیکنان باتجربه در این مسابقات بیان کرد: از پشتوانه‌سازی برای بازیکنان اصلی غافلیم. در این‌گونه مسابقات باید با شرایط سنی پایین‌تری حضور یابیم. بهتر بود از تیم امید استفاده می‌کردیم  تا برای بازی‌های جهانی که دو ماه دیگر در این رده سنی برگزار می‌شود آماده شوند.  

وی درباره رقبای اصلی ایران در این مسابقات توضیح داد: تیم چین اصلی‌ترین رقیب ایران در این مسابقات و رقابت‌های آینده است. بعد از چین تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی و ژاپن به ترتیب از حریفان اصلی والیبال ما هستند.  

کارشناس والیبال کشورمان درباره بازی امشب ایران گفت: کره‌جنوبی درحد چین تایپه است. فقط کمی از لحاظ تیمی بهتر و سریعتر هستند. همچنین از لحاظ تکنیکی نیز در سطح بالاتری قرار دارند.  
شاکری درباره حضور تیم اصلی ایران در جام جهانی و کسب سهمیه المپیک از این مسابقات اظهار کرد: مسابقات جهانی از نظر اعتبار پس از مسابقات المپیک قراردارد اما از رقابت‌های المپیک سخت‌تر است. در رقابت‌های جهانی تیم‌ها باید دوره‌ای باهم رقابت کنند و این قضیه باعث از بین رفتن شانس و اتفاقات تصادفی در نتایج می‌شود. بیان این موضوع که تیم ما می‌تواند در این مسابقات با قرار گرفتن در رده‌های نخست یا دوم به المپیک صعود کند جز بالا بردن سطح توقعات از تیم نتیجه دیگری ندارد.  

وی درباره سطح توقعات از والیبال ما در مسابقات جهانی و المپیک چه اندازه باشد گفت: در مسابقات جهانی قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نتیجه خوبی است. تیم ما ابتدا باید برای نخستین بار سهمیه المپیک را به دست آورد. بعد از کسب سهمیه قرارگرفتن بین 6 تیم برتر المپیک دور از دسترس ما نیست.

انتهای پیام/







۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن