تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815541060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسنامه دار شدن تمام باغات تهران تا پايان سال/ شهرداري وظيفه اي در قبال ابنيه تاريخي شهر ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۵ب.ظ)
شناسنامه دار شدن تمام باغات تهران تا پايان سال/ شهرداري وظيفه اي در قبال ابنيه تاريخي شهر ندارد موج - معاون خدمات شهري شهرداري تهران از شناسنامه دار شدن تمام باغات پايتخت تا پايان سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مجتبي عبدالهي با اعلام اين خبر تصريح کرد: در سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري تهران اکنون ستادي راه اندازي شده و در اين ستاد به بررسي وضعيت باغات پرداخته مي شود.
وي افزود: بخش عمده باغات موجود در شهر داراي شناسنامه هستند و تا پايان سال نيز باغات باقيمانده شناسنامه دار خواهند شد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به آغاز اقدامات به منظور اجراي تبصره يک ماده 6 قانون مبني بر تملک باغاتي که تعمدي خشک مي شوند، خاطر نشان کرد: تاکنون 30 باغ در شهر تهران شناسايي شده که مالکان آن به عمد اقدام به خشکاندن درختان آن کرده اند.
وي ادامه داد: با راي مراجع قضايي اين باغات به نفع مردم تصرف خواهند شد و به عنوان فضاي سبز و يا بوستان در اختيار شهروندان قرار خواهند گرفت.
عبدالهي از برپايي نمايشگاه باز باران خبر داد و اظهار کرد: اين نمايشگاه از چهارم تا 15 شهريور در سه محور برپا مي شود و در آن لوازم التحرير و وسايل مورد نياز دانش آموزان به ميزان 20 تا 30 درصد ارزان تر در اختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران در خصوص تغييرات صورت گرفته شده در محور 17 شهريور اذعان کرد: در حال حاضر نمايشگاه اسباب بازي در محور 17 شهريور برپا شده و اين نمايشگاه تا دو ماه آينده در اين مکان برپا خواهد بود.
وي افزود: تلاش کرده ايم محور 17 شهريور به مکاني پر تردد تر تبديل شده و يکي از راهکارهاي ما در اين زمينه تبديل آن به مکاني براي فروش وسايل مورد نياز قشر جوان است.
عبدالهي از آغاز اقدامات در منطقه 12 به منظور احياي منطقه خبر داد و گفت: در منطقه 12 بيش از 90 بناي تاريخي و قديمي شناسايي شده اند و در تلاش هستيم تعدادي از اين بناها را خريداري کنيم.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با تاکيد بر اين که خريد و يا بازسازي بناهاي تاريخي بر عهده شهرداري و سازمان زيباسازي نيست، تصريح کرد: در شرايطي که شهرداري وظيفه اي براي خريد ابنيه تاريخي ندارد اما تا حد امکان تلاش کرده ايم برخي از خانه هاي تاريخي در مناطق را خريداري کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن