تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815029438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچه که مورد نياز مردم است فيلتر نمي شود/ مهلت سه هفته اي ديگر براي ارائه وام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
آنچه که مورد نياز مردم است فيلتر نمي شود/ مهلت سه هفته اي ديگر براي ارائه وام موج - وزير ارتباطات با بيان اين که بودجه لازم را براي فاز آخر فيلترينگ هوشمند اختصاص داده ايم، اظهار کرد: در ارتباط با پشتيباني از شرکت هاي داخلي تمديد ارائه وام وجوه اداره شده به سه هفته رسيد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج در ارتباط با آخرين وضعيت فيلترينگ هوشمند گفت: فيلترينگ هوشمند پروژه بزرگي است که در فاز دوم آن قرار داريم. در اين زمينه با شرکت هاي خارجي قرارداد بسته ايم که قرار بر اين است هر چه زودتر اين پروژه سنگين و پيچيده انجام شود.
محمود واعظي با اشاره به پايان يافتن پروژه فيلترينگ هوشمند تا پايان سال بيان کرد: با استفاده از نيروهاي داخلي و قراردادهايي که با پژوهشگران و دانشگاه هاي داخلي بسته ايم اميدواريم که اين پروژه تا پايان سال نهايي شود.
واعظي افزود: آنچه که مورد نياز مردم است فيلتر نمي شود و تنها مواردي که به آسيب اجتماعي ختم مي شوند فيلتر خواهند شد لذا براي اجرايي فاز سوم از فيلترينگ هوشمند هر مقدار که بودجه لازم باشد به اين پروژه تزريق خواهيم کرد.
وزير ارتباطات در ارتباط با انتقادات مردم از سرعت اينترنت توضيح داد: انتقادات به دليل افزايش انتظارات مردم است به گونه اي که در دو سال گذشته ميزان کاربران اينترنتي از سه ميليون و 200 هزار نفر به 20 ميليون رسيده است.
وي همچنين گفت: براي مطالعات و پژوهش هاي لازم در مراکز علمي هيچ محدوديت سرعتي قائل نشده ايم و اين اقدام باعث پيشرفت در رشد نرم افزاري در کشور ما شده است.
واعظي در ارتباط با وام وجوه اداره شده عنوان کرد: تا به حال 28 ميلياردتومان براي 76 شرکت در نظر گرفته ايم که اين ميزان در دوران بسيار کوتاهي بود.
وي همچنين در پايان خاطر نشان کرد: در مدتي که براي ثبت نام در نظر گرفته ايم 170 شرکت ديگر در اين ثبت نام ها شرکت کرده اند و بنده اعلام مي کنم هر شرکتي که شرايط لازم را دارد مي تواند از اين بودجه 120 ميلياردي براي توسعه حوزه ICT در کشور استفاده کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن