تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813597385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمن غدیر را کوتاه کنند ریشه ها در آفتاب می سوزند/ مشکل تکنولوژی داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم اهواز در گفت و گو با پانا: چمن غدیر را کوتاه کنند ریشه ها در آفتاب می سوزند/ مشکل تکنولوژی داریم خبرگزاری پانا: نماینده خوزستان گفت: متاسفانه در ایران تکنولوژی نگه داری چمن وجود ندارد. در کشورهای خلیج فارس که تقریبا هم دما با خوزستان هستند مشکل زردی چمن ها برطرف شده است اما در ایران هنوز این اتفاق نیافتاده است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد ساعت 12:30

خبرگزاری پانا+ ورزشگاه الغدیر + ناصر سودانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، این روزها وضعیت نامناسب این ورزشگاه الغدیر بین اهالی فوتبال دهان به دهان می چرخد. در فصل گذشته وضعیت نامناسب ان مورد اعتراض علی دایی قرار گرفت. شروع این فصل هم با اعتراض اسکوچیچ همراه بود. مربی فولاد خوزستان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل راه آهن علت اصلی را نامناسب بودن زمین دانست و معتقد بود که این زمین به درد برنج کاری می خورد نه فوتبال! ناصر سودانی یکی از نماینده های خوزستان در مجلس درباره وضعیت این ورزشگاه گفت: سال گذشته چمن ورزشگاه به شدت مشکل داشت و به دلیل تابش مستقیم آفتاب چمن کاملا رو به زردی رفته بود.اما امسال به دلیل مراقبت هایی صورت گرفته شد وضعیت چمن تا حدودی بهتر از سال گذشته شد. اما همچنان دو مشکل اساسی در این رابطه وجود دارد. اگر مسئولین ورزشگاه چمن ها را کوتاه کنند نور آفتاب مستقیم سبب سوزاندن ریشه های آن می شود. اگر هم چمن به همین شکل باقی بماند برای بازی مشکل ایجاد می شود و مانع کار بازیکنان می شود.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشکلات اساسی چمن حل شده است اما به دلیل تابش مستقیم آفتاب باز هم مشکل سوزانده شدن ریشه های چمن به قوت خود باقی ماننده است.
سودانی در واکنش به این سوال که کشورهای خلیج فارس هم مشکل تابش مستقیم نور آفتاب را دارند اما ورزشگاه هایی مدرن و با امکانات زیادی در این کشورها وجود دارد، علت اینکه این مساله در ایران رخ نداده است چیست؟ پاسخ داد: متاسفانه در ایران تکنولوژی نگه داری چمن وجود ندارد. در کشورهای خلیج فارس که تقریبا هم دما با خوزستان هستند مشکل زردی چمن ها برطرف شده است اما در ایران هنوز این اتفاق نیافتاده است. وی ادامه داد: به نظرم باید کارشناسانی از خوزستان به کشورهای عربی فرستاده شود و تکنولوژی چگونگی حفاظت از چمن را یاد بگیرند و در ایران هم اعمال شود. ورزش یک امر بین المللی است و هر گونه هزینه ای برای آن شود در آینده سودمند خواهد بود. در این رابطه بودجه ای که برای ورزشگاه خوزستان اختصاص داده شود باید با شهرهایی چون اصفهان و مشهد متفاوت تر باشد. این شهرها آفتاب سوزان خوزستان را ندارند بنابراین وزرات ورزش باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن