تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815972874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدوی : امتیاز منفی بگیرم از فدراسیون خداحافظی می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهدوی : امتیاز منفی بگیرم از فدراسیون خداحافظی می‌کنم
رئیس فدراسیون هندبال قبل از اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات قزاقستان ضمن تشریح وضعیت بانوان اعلام کرد: در صورت گرفتن امتیاز منفی خداحافظی می‌کنم.


ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در خصوص اعزام بانوان و اردو‌ی تیم ملی هندبال  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : من از نزدیک شاهد تلاش و تمرینات بانوان هندبال بودم و در اردو شرکت کردم.با نگاهی که نسبت به گذشته هندبال داشتم در این رشته مربی ملی بودم شناخت خوبی نسبت به هندبال دارم، زمانی که شرایط کاری تمرینات و مسابقات دوستانه تیم را دیدم.تغییرات را احساس کردم ، ارتقاء و رشد آنها به خوبی حس کرده و انگیزه بسیار بالا آنها را تحسین می‌کنم.

وی افزود: بازیکن ملی نباید ابتدا به فکر پاداش باشد و با توجه به وعده ها کار کند. حضور در تیم ملی افتخاری بزرگ است.جوانان هندبال بانوان اعزامی اگر به نتایج خوب دست یابد تمامی تلاش خود را می کنیم تا زحمات آنها را جبران کنیم.

رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد: فدراسیون هندبال از زیر صفر با بدهی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی و شرایط بد مالی آغاز به کار کرد ، هنوز به حد نرمال خود نرسیده است ، اما در آینده نزدیک با مشکلات مالی و مادی فدراسیون مواجه نخواهد بود.به اعتقاد من اگر فدراسیون ها برنامه هدفمند داشته باشند در همه ی رده های سنی آقایان و بانوان هیچ مشکلی نمی‌تواند سد راه آنها باشد حتی مشکلات مالی با این دیدگاه جامعه ی هندبال عزم خود را جزم کرده تا حرکت نویی را آغاز کند و تغییر را محور کاری خود قرار دهد.
به این نتیجه رسیدم که دست به دست هم دهیم با مشکلات مادی بسازیم و با کمترین امکانات کارها را دنبال می کنیم.
همه اعضای خانواده هندبال احساس مسئولیت دارند ،اگر چه مسئولان فدراسیون  تعداد کمی هستند باید این احساس در همه بانوان به وجود بیاید.
وی در ادامه گفت: نهایت تلاش برای تامین امکانات مورد نیاز هندبالیست ها انجام می‌شود اما مسئولان می‌خواهند به هر شکلی بر مشکلات مالی پیروز شوند .
مهدوی در باره اعزام تیم ها به مسابقات افزود : در 5ماه اخیر برای اعزام به مسابقات  مشکلی نداشتیم اگر نمره ما در اعزام ها برای آقایان زیر 10 باشد در جهت رسیدگی به امور بانوان نمره مطلوبی را کسب کردیم.
رئیس فدراسیون در رابطه با اعزام نوجوانان به آسیا گفت:   اگر در مسابقات آسیایی تعداد حضور تیم ها کم باشد و هزینه‌ها سنگین باشد همچنین بازتاب خوبی برای فدراسیون نداشته و بودجه را صرف هزینه های دیگر بانوان خواهیم کرد.
برای اعزام نوجوانان پس از بررسی ها متوجه شدیم بیشتر از 5تیم در مسابقات بانوان حضور نخواهند داشت و یک تیم نیز انصراف داده یعنی در مجموع 4  تیم حضور دارند پس مطلوب نیست با هزینه مبالغ سنگین تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام شود اگر چه سد ی به عنوان پول در هندبال نمی‌شناسیم.
وی در خصوص پیوستن حامی مالی به فدراسیون تصریح کرد: با توجه به بدهی مالی فدراسیون معمولا حامیانی که در صحنه ورزش حضور دارند حمایت از رشته هایی را متقبل می شوند که در سطح جهانی و آسیایی موفق و عنوان دار هستند.
دشواری کار هندبال این است که هنوز موفق به کسب مقام های جهانی  وآسیایی قابل قبول نشده اما اسپانسرهای خوبی جذب کرده است.این حامیان متوجه رشد خوب هندبال هستند و در آینده انتظار  کسب نتایج خوب را دارند.هندبال روز های خوشی را پیش رو دارد و در قله های آسیا باید جای بگیریم. حامیان تاکنون به تعهدات خود به خوبی عمل کرده‌اند و فدراسیون را به خوبی حمایت می‌کنند.
 
وی در خصوص خبر استعفای کذب نایب رئیس بانوان گفت: شما رسانه ها در فدراسیون ها اتفاقات را بزرگ جلوه داده و ایجاد حاشیه می‌کنید و هر جا به جایی در فدراسیون ها عادی است.
من خودم اگر نمره منفی در فدراسیون داشته باشم تا پایان شهریور خداحافظی می‌کنم هر کسی در رأس فدراسیون باشد باید کارها را به خوبی حل و فصل کند چرا که اعتقاد دارم موظف به تلاش و خدمت در جامعه هندبال هستیم. هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد.اکر اهداف مورد نظر فدراسیون را به عنوان در رأس بودن این خانواده جامه عمل بپوشانیم باید خداحافظی کنیم و دیگران جایگزین شوند. در برنامه ریزی تمامی کارها و ارزیابی با توجه به سرعت و زمان کم باید به نقطه ای برسیم که والیبال ما رسیده است.


انتهای پیام/  






۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن