تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:


جاهای دیدنی ایتالیا که شما را جادو می کند + عکس
بی شک ایتالیا را می‌توان جواهری واقعی و درخشان در تاریخ، فرهنگ و تمدن قاره‌ی اروپا به شمار آورد. کشوری که با آب‌های لاجوردی احاطه شده و میراث دار بخشی از تاریخ و معماری باشکوه جهان است. در گوشه و کنار و در شهرهای بزرگ و کوچک‌اش، هنوز هم می‌توان آثار درخشان هنری را مشاهده کرد. با کجارو همراه باشید.



به گزارش ایران مطلب، معماری باشکوه‌اش، چشم‌ها را خیره کرده و کارنامه‌ی درخشان هنر جهان، بی هیچ تردیدی وام‌دار نوابغی است که از این کشور برخاسته‌اند. از جمله‌ی این مشاهیر، نام‌هایی همچون لئوناردو داوینچی و میکل‌آنژ، با درخششی به مراتب چشمگیرتر، بر تارک تاریخ فرهنگ و هنر می‌درخشند.
سنت و فرهنگ ایتالیایی نیز از غنای چشمگیری برخوردار است. در مجموع باید اذعان کرد که شاید یک عمر هم برای تجربه‌ی شگفتی‌ها، لذت بردن از مناظر و طبیعت زیبا و البته آشنایی با فرهنگ و تاریخ و هنر این کشور، کم باشد. هر سال میلیون‌ها گردشگر رهسپار این سرزمین هستند و اهداف و برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنند که عمده‌ترین آنها، گشت و گذار در شهرهای تاریخی، سفری در دل طبیعت و کوهستان‌های باشکوه، استراحت در سواحل زیبا و دلفریب و البته لذت بردن از آب و هوای مدیترانه‌ای و امتحان طعم‌های باشکوه نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی این کشور است.





در این مجال کوتاه، ما نیز سفری برای شما ترتیب دادیم. سفری در قالب تصاویری تماشایی از یکی از مهدهای تمدن دنیا، سفری به قلب تاریخ، فرهنگ، هنر، معماری و البته دیگر جاذبه‌های توریستی و گردشگری، سفری که بی شک شما را شیفته‌ی این سرزمین خواهد کرد.




پونته گوبّو (Ponte Gobbo)، بوبیو (Bobbio)




چشمه‌ آب گرم سوتونیا (Saturina)




ویلایی در توسکانی




گذرگاه اِستل‌ویو (Stelvio) در آلپ




دره‌ توسکانی



فاوینیانّا



میلان


دریاچه‌ گارده



جزیره‌ بورانو



قلعه‌ سن اَنجلو، رم


دوشنبه 12 مرداد 1394 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن