تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای مظلومی مگر در لیگ یک هزارتا مثل دژاگه و قوچان نژاد نیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آقای مظلومی مگر در لیگ یک هزارتا مثل دژاگه و قوچان نژاد نیست؟ ورزش > فوتبال ملی - پرویز مظلومی پس از حضور اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در مصاحبه ای معروف گفته بود هزارتا مثل آنها در لیگ یک ایران است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از ورود این دو بازیکن به تیم ملی بود که مصاحبه های سریالی علیه آنها انجام شد و یکی از منتقدان اصلی همین پرویز مظلومی بود. او با علم به اینکه دژاگه با ولفسبورگ قهرمان بوندسلیگا شده بود و خوش می درخشید، این حرف را به زبان آورد. مظلومی البته در روزهایی که بیکار بود و روی نیمکت هیچ تیمی حضور نداشت، کمی تفکراتش را تغییر داد و در بعضی محافل می گفت این دو بازیکن خیلی خوب هستند. اما او اگر واقعا به این موضوع اعتقادی نداشت، حداقل باید این مسئله را رسانه ای می کرد. خیلی از مربیان ایران که در چنین مواقعی در نقش منتقد هستند و می گویند چرا فلان بازیکن به تیم ملی آمده و مگر هزارتا مثل او در لیگ نداریم، جزو همان دسته از مربیان هستند که برای آوردن بازیکنان خارجی شاهکار می کنند.
قلعه نویی که روزی مخالف سرسخت بود بعدها با خریدهای خارجی اش در استقلال نشان داد وقت عمل که برسد، خودش چگونه عمل می کند. پرویز مظلومی هم که روزی می گفت هزار تا مثل دژاگه و قوچان نژاد در لیگ یک هستند، امروز با کلی تلاش بازیکنی از لیگ آلبانی جذب می کند! نکته اینجاست بهترین گلزن لیگ یک را که آل کثیر نام دارد، نه مظلومی که یکی مثل منصوریان او را جذب می کند.
252 41  

کلید واژه ها: باشگاه استقلال - پرویز مظلومی -




دوشنبه 12 مرداد 1394 - 11:48:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن