تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان رضوی قهرمان تیمی رقابت های بدمینتون خردسالان پسرکشورشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خراسان رضوی قهرمان تیمی رقابت های بدمینتون خردسالان پسرکشورشد بیرجند - ایرنا - مرحله تیمی بیست و نهمین دوره رقابت های بدمینتون قهرمانی خردسالان پسر کشور، یکشنبه شب با قهرمانی تیم خراسان رضوی پایان یافت .


به گزارش ایرنا، این رقابت ها که از 10 مرداد ماه در خانه بدمینتون بیرجند آغاز شده، مرحله تیمی آن شب گذشته به پایان رسید و مرحله یک نفره و دو نفره آن امروز (دوشنبه) نیز در حال برگزاری می باشد.
دیدار فینال مرحله تیمی آن بین دو تیم خراسان رضوی و اصفهان برگزار شد که تیم خراسان رضوی توانست با نتیجه 3 بر 2 مقام قهرمانی را کسب کند.
در این مسابقات، تیم اصفهان به مقام دوم و تیم های زنجان و آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.
در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات که روز گذشته برگزار شد، تیم های زنجان، اصفهان ، خراسان رضوی و آذربایجان غربی با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در این مرحله تیم زنجان سه بر یک بر تیم تهران، اصفهان سه بر دو بر تیم فارس، خراسان رضوی سه بر صفر بر سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی سه بر یک بر قزوین غلبه کردند.
بیست و نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور خردسالان پسر با شرکت 220 بازیکن از 22 استان کشور از 10 مرداد ماه جاری آغاز و تا 12 مرداد ماه به میزبانی استان خراسان جنوبی ادامه دارد.
این مسابقات در سه بخش تیمی، یکنفره و دونفره در محل خانه بدمینتون بیرجند در حال برگزار است.
6054 / 1539



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن