تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحران مربیگری در تیم ملی فوتبال عربستان سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بحران مربیگری در تیم ملی فوتبال عربستان سعودی گناوه - ایرنا- یک مقام مسوول در فدراسیون فوتبال عربستان گفت: به دلیل اینکه مربیان خارجی حاضر به کار کردن درعربستان نیستند، تیم ملی این کشور با بحران مربیگری مواجه شده است.


به گزارش ایرنا از الدوری والکاس قطر، این مقام عربستانی که تمایلی به فاش شدن نام و سمتش نداشت، در پایان نشست یکشنبه شب هیات رییسه فدراسیون فوتبال سعودی در ریاض افزود: برخورد بد با مربیان قبلی موجب بد نام شدن عربستان شده است و به همین دلیل همه مربیان خارجی که طی 3 ماه گذشته با آنها مذاکره کرده ایم در واپسین روزهای گفت وگوها منصرف می شوند و به بهانه های مختلف از کار کردن درعربستان خودداری می کنند.
این مقام اظهار کرد: باید واقع گرا باشیم. فدراسیون فوتبال عربستان سالهاست شیوه غیر منطقی درپیش گرفته است و با هر شکست، مربی تیم ملی فوتبال را با بدترین شیوه اخراج می کند و امروزه نام سعودی برای مربیان مطرح جهان برای کارکردن خوشایند نیست.
وی افزود: برخی شرایط سفت و سخت فعالیت زنان در عربستان را بهانه خودداری از فعالیت در عربستان بیان کرده اند و بعضی دیگر به سابقه ناخوشایند سرنوشت مربیان مطرح پس از ناکامی در عربستان نگاه می کنند و حاضر به عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال نمی شوند.
وی گفت: پس از انصراف تعداد زیادی از گزینه ها، به تازگی با یک مربی بلژیکی وارد مذاکره شدیم که اگر موافقت کند ظرف هفته آینده نام وی را برای رسانه ها اعلام خواهیم کرد.
این مقام مسوول افزود: مسابقات مهمی پیش روی تیم ملی عربستان است و در صورت به بن بست رسیدن بحث بکارگیری مربی خارجی ناچار هستیم با محمد البدین مربی بومی کنونی تیم ملی ادامه دهیم.
بنابه گزارش شبکه تلویزیونی الدوری والکاس قطر، در نشست یکشنبه شب هیات رییسه فدراسیون فوتبال سعودی اختلافاتی بین اعضا بروز کرد و تعدادی از اعضا از جمله محمد النویصر نایب رییس فدراسیون فوتبال
جلسه را نیمه کاره ترک کردند.
3035**1584



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن