تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815033181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای جایگاه کشتی آذربایجان غربی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ارتقای جایگاه کشتی آذربایجان غربی ضروری است ارومیه – ایرنا – معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به رتبه سی ام استان در رشته کشتی در کشور گفت: ارتقای جایگاه استان در این رشته ورزشی در کشور ضروری است.


کیومرث پور ایراندوست عصر روز یکشنبه در جلسه تخصصی بررسی مسائل و مشکلات هیات کشتی آذربایجان غربی افزود: استعدادیابی در کشتی نقش مهمی در راستای کشف استعدادهای نخبه داشته و می تواند پشتوانه مطمئنی برای آینده این رشته ورزشی ایجاد کند.
وی اضافه کرد: تعامل با آموزش و پرورش به جای تقابل با این سازمان می تواند نقش موثری در رشد و توسعه کشتی استان داشته باشد به شرطی که هیات کشتی بتواند تعامل و همکاری تنگاتنگی با ورزش مدارس در استفاده از سالنهای ورزشی آنان برقرار کند.
پور ایراندوست افزود: هم اکنون کشتی بانوان نیز در کشور راه اندازی شده است که این امر فرصت مناسبی برای حضور ورزشکاران دختر استان در مسابقات کشوری و کسب عناوین برتر است.
وی عقد تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان و تامین اعتبارات سالیانه این هیات را منوط به برگزاری جلسه تخصصی با کارشناسان این اداره کل دانست.
دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی هم در این جلسه اعتبارات سال گذشته هیات را 160 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در صورت تامین بودجه لازم برنامه ریزی های بهتری می توان انجام داد.
اقبال حسن زاده اظهار کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی، میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی و آمار ورزشکاران بیمه شده از مهمترین شاخص های فدراسیون در ارزیابی هیات های استانی است.
وی ادامه داد: قرار گرفتن در رتبه سی ام کشوری به هیچ وجه برای ما رضایت آور نیست ولی با دستان خالی نمی توان برنامه های مدون و اصولی اجرا کرد.
حسن زاده گفت: تمام سعی هیات بر این بوده است که از اعزام تیم استان به هیچ یک از مسابقات قهرمانی کشور باز نمانیم و حضور حبیب سلطان پور و اویان نظریانی دو کشتی گیر استان در عضویت تیم های ملی، افتخاری برای کشتی استان است.
وی از برگزاری مسابقات نونهالان در شهرهای نقده و شاهین دژ با حضور 270 کشتی گیر خبر داد و افزود: استعدادیابی در رده های پایه نخستین اولویت ماست که برای اجرای آن 500 میلیون ریال برآورد هزینه شده است.
حسن زاده گفت: اعزام تیم منتخب استان به مسابقات بین المللی ترکیه را در برنامه کاری داریم چراکه طی دو سال گذشته موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابتها شده ایم.
هیات کشتی آذربایجان غربی2600 ورزشکار بیمه شده دارد.
2093/7126



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن