تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند پیمان اکبری از برخی منتقدان/ برای تایلند و کره جنوبی برنامه داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: والیبال قهرمانی آسیا؛ انتقاد تند پیمان اکبری از برخی منتقدان/ برای تایلند و کره جنوبی برنامه داریم تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت:دیدگاه کواچ و من این بوده که این نفرات در این مسابقات شرکت کنند و نفراتی که تصمیم گیرنده نیستند نیازی نیست درباره این بازیکنان نظر بدهند.


به گزارش ایرنا، پیمان اکبری در نشست خبری پس از دیدار با چین تایپه در مسابقات قهرمانی آسیا که با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران پایان یافت اظهار کرد: امروز بازی سختی را داشتیم زیرا با تیمی بازی کردیم که بازی سرعتی چاشنی کارش است و این نیاز داشت که بتوانیم دریافت های شان را با مشکل مواجه کنیم و خوشبختانه موفق شدیم.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: بازی های چین تایپه را قبلا دیدم و این تیم، یک تیم هماهنگ و خوبی است اما امروز نتوانستند موفق شوند و ما در سرویس و حمله نسبت به این تیم شرایط بهتری داشتیم و بازی را بردیم.
وی در خصوص بازی های آینده تیم ایران نیز افزود: بازی امروز برای ما خیلی مهم و شش امتیازی بود زیرا در مرحله بعدی، برد و باخت این بازی محاسبه می شود. خوشبختانه به عنوان سرگروه صعود کردیم و در مرحله بعد با تایلند و کره جنوبی بازی می کنیم و برای هر یک از این تیم ها یک برنامه ویژه داریم.
اکبری ادامه داد: متاسفانه یک سری از دوستان که تجربه حضور در نیمکت تیم ملی را ندارند به راحتی نظر می دهند. البته ما به نظرات شان احترام می گذاریم اما وقتی مسابقات شروع می شود تنها کاری که باید صورت گیرد تشویق بازیکنان و روحیه دادن به آنها است.
وی تاکید کرد: دیدگاه کواچ و من این بوده که این نفرات در این مسابقات شرکت کنند و نفراتی که تصمیم گیرنده نیستند نیازی نیست درباره این بازیکنان نظر بدهند. کواچ به عنوان لیدر تیم های ملی کار می کند و نقطه نظرش نسبت به سایر دوستان ارجحیت دارد.
به کزارش ایرنا، چو آ چن سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه نیز در نشست خبری پایان بازی گفت: تیم ما امروز در دریافت اصلا خوب نبود ولی ایران خوب سرویس زد و مطئنا باشید چین تایپه در آینده بهتر عمل خواهد کرد.
ورزشی(3)**9140**1379



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن