تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد صندلی ملاک فروش بلیت در لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر امور بین الملل سازمان لیگ؛ تعداد صندلی ملاک فروش بلیت در لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی است تهران - ایرنا - مدیر امور بین الملل سازمان لیگ گفت: طبق تازه ترین آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان این قاره بیش از تعداد صندلی های موجود در ورزشگاه های برگزار کننده نمی توانیم بلیت فروشی کنیم.


محمدرضا کسرایی با اشاره به الزام این بخشنامه مبنی براینکه این رقابت ها باید در ورزشگاه هایی برگزار شود که صندلی برای تماشاگران داشته باشد به ایرنا، افزود: برهمین اساس در ورزشگاه آزادی بیش از ظرفیت طبقه اول که مجهز به صندلی است، نمی توانیم بلیت فروشی داشته باشیم.
وی افزود: البته در ورزشگاه های تختی تبریز و فولاد شهر اصفهان این مشکل وجود ندارد و تیم های تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن نمایندگان ایران دراین رقابت ها تا ظرفیت کامل ورزشگاه مجاز به بلیت فروشی هستند.
مدیرامور بین الملل سازمان لیگ درباره تیم نفت دیگر نماینده ایران دراین رقابت ها نیز گفت: از آنجا که هنوز مسوولان تیم نفت ورزشگاه خود را نهایی نکرده اند، نمی توانم پاسخ درستی در این خصوص بدهم با این همه اگر دیدار های این تیم در ورزشگاه تختی برگزار شود با توجه به اینکه تمامی سکوهای این ورزشگاه صندلی دارد مشکلی نخواهیم داشت.
کسرایی اضافه کرد: با این اوصاف مشکل ما فقط ورزشگاه آزادی است و در این ورزشگاه مجاز به فروش بلیت برای طبقه اول هستیم.
وی ادامه داد: البته پیش از کنفدراسیون آسیا مسوولان برگزارکننده رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه این الزام را اجرایی کردند.
به گفته وی مسوولان برگزار کننده رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه آیین نامه ای در این ارتباط تهیه و دراختیار تمامی کشورهای عضو گذاشته اند که براساس آن رقابت های مقدماتی فقط در ورزشگاه هایی برگزار خواهد شد که مجهز به صندلی باشند.
کسرایی ادامه داد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این الزام را به اطلاع مسوولان ارشد وزارت ورزش رسانده و آنان در جریان این آیین نامه قرار گرفته اند.
براین اساس اگر دیدارهای تیم ملی ایران درچارچوب رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، فقط می توانیم برای طبقه اول بلیت فروشی کنیم.
طبقه نخست ورزشگاه آزادی گنجایش 35 هزار هوادار را دارد.
ورزشی.(4)**9144**1379



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن