تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح لیگ 2 سراسری بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی / افتتاح ساختمان اداری واحد سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


افتتاح لیگ 2 سراسری بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی / افتتاح ساختمان اداری واحد سمنان استان‌ها > سمنان - دکتر میرزاده که برای شرکت در جلسه هیأت امنای استان سمنان به این شهر سفر کرده، با حضور در مجموعه ورزشی آزادگان، لیگ 2 سراسری بسکتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین ، دکتر میرزاده در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: ورزش مایه قوام و سلامتی انسان بوده و زمینه ساز تحرک همه جوامع است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه امروز ورزش در تمام دنیا به عنوان یک پدیده مسلم برای موفقیت های اجتماعی و فرهنگی محسوب می شود، اظهار داشت: ورزش بهترین راه برای مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه توجه به امر ورزش از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 600هزار مترمربع فضای ورزشی وجود دارد و علاوه بر آن 150هزار مترمربع نیز فضای ورزشی در حال ساخت است.
دکتر میرزاده با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری بیش از 150 میلیارد تومان بودجه به امر ورزش اختصاص داده شده است، اظهار داشت: در دو سال گذشته برنامه های خوبی توسط دکتر دادگان معاون ورزشی دانشگاه به اجرا درآمده به طوری که دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از 20 رشته ورزشی مقامات اول تا سوم کشوری را به دست آورده اند.
وی با اشاره به موفقیت های تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این تیم در سال جاری مقام دوم کشوری و سهمیه آسیایی را کسب کرده که موفقیت بسیار بزرگی است.
میرزاده ابراز امیدواری کرد: با وجود ورزشکاران حرفه ای در دانشگاه آزاد اسلامی، تیم بسکتبال دانشگاه در سطوح ملی و بین المللی به موفقیت های بالاتری دست یابند.
شایان ذکر است لیگ بسکتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد سمنان از چهارم مردادماه در دسته 1 با حضور 8 تیم آغاز و در نهم مردادماه به اتمام رسیده است. همچنین لیگ این مسابقات در دسته 2 با حضور 9 تیم امروز آغاز به کار کرد و تا هجدهم مردادماه ادامه خواهد داشت.
همچنین دکتر میرزاده از مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان که شامل سالن های بدنسازی، رزمی، تنیس و... است، بازدید کرد.
گفتنی است دکتر میرزاده قبل از حضور در افتتاح لیگ 2 سراسری بسکتبال، ساختمان اداری واحد سمنان را افتتاح و از آن بازدید کرد.
شایان ذکر است دکتر میرزاده مورد استقبال گرم مهندس میرزایی (معاون سیاسی امنیتی استاندار)، دکتر همتی (رئیس شورای شهر)، مهندس دانایی (فرماندار)، مهندس خسروی (نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی)، دکتر رنجبر بهادری (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان) و برخی مدیران این واحد دانشگاهی قرار گرفت.
دکتر میرزاده در بدو ورود به واحد سمنان، با حضور بر مزار شهدای گمنام آرمیده در این واحد، به مقام شامخ قهرمانان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
در این سفر دکتر طه هاشمی (معاون فرهنگی اجتماعی)، مهندس محسن هاشمی (معاون عمرانی)، حجت الاسلام والمسلمین علی عسگری (معاون امور مجلس)، دکتر حسین زاده لطفی (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی) و دکتر علوی فاضل (رییس مرکز هماهنگی امور استانها و هیأت های امنای استانی)، و دکتر ذاکر (مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان) رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می کنند.

کلید واژه ها: استان سمنان -




یکشنبه 11 مرداد 1394 - 14:24:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن