تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812749276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف زن جوان به قتل 2 فرزندش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعتراف زن جوان به قتل 2 فرزندش
«برای این‌که فرزندانم را از مشکلات زندگی رها کنم، آنها را کشتم.» این بخشی از اعترافات زنی است که هفته گذشته دو فرزند دختر و پسر خود را در مشهد به قتل رسانده بود.
آفتاب : رسیدگی به این پرونده از سه شنبه هفته گذشته همزمان با گزارش این جنایت هولناک به پلیس مشهد آغاز شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان همراه جواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد راهی محل قتل در خیابان شریعتی منطقه قاسم آباد شدند.

مرد میانسالی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در بازجویی های مقدماتی گفت: چند روز بود که با دخترم تماس می گرفتم، اما او جواب نمی داد. امشب نگران او و دو فرزندش شدم، به همین خاطر خود را به اینجا رساندم. چند بار زنگ زدم، اما فاطمه در را باز نکرد. از داخل خانه صدای تلویزیون می آمد، به همین خاطر به موضوع مشکوک شده و در را شکستم. در داخل خانه با صحنه هولناکی روبه رو شدم. اجساد دو نوه هشت و 9 ساله ام در فاصله کمی از یکدیگر روی زمین افتاده بود. خواهر و برادر با ضربه های چاقو به قتل رسیده بودند، اما اثری از فاطمه نبود.

ماموران سپس وارد خانه شده و متوجه شدند حدود دو روز از قتل می گذرد و روشن بودن کولر، فضای خانه را سرد نگهداشته و از تعفن اجساد جلوگیری کرده بود. آثار بریدگی در کف دست دخترک نشان می داد، او قصد داشته مقاومت کند.

کشف لباس های خونین فاطمه در خانه و ناپدید شدن مرموزش، احتمال قتل توسط او را مطرح کرد و این زن به اتهام قتل دو فرزندش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

کارآگاهان پی بردند، پدر خانواده سال 89 فوت کرده و فاطمه از آن زمان سرپرستی دو فرزندش به نام های آرش و سیما را به عهده گرفته بود. او همزمان با مرگ شوهرش دچار مشکلات روحی شده و قرص های آرامبخش مصرف می کرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، فاطمه به بجنورد گریخته که ماموران با ترفندهای پلیسی او را به مشهد کشانده و دستگیر کردند. زن جوان در بازجویی ها به قتل دو فرزندش اعتراف کرد و گفت: بعد از مرگ همسرم، من و فرزندانم با مشکلات بسیاری روبه رو شدیم. چندی قبل تصمیم گرفتم برای این که فرزندانم را از این مشکلات رها کنم، آنها را به قتل برسانم. سرانجام روز حادثه دست به کار شده و با چاقو دختر و پسرم را کشتم. سیما مقاومت کرد، اما خیلی زود تسلیم نقشه ام شد. بعد از کشتن آنها، جسدشان را همانجا رها کرده و گریختم. من فرزندانم را کشتم تا دیگر سختی نکشند.

به گزارش جام جم، با اعتراف متهم به قتل دو فرزندش، قاضی جواد حسینی او را برای تحقیقات بیشتر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی داد.




تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن