تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۶ هزار مگاوات ساعت برق مصرفي تهران از بورس انرژي خريداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۳ق.ظ)
۳۶ هزار مگاوات ساعت برق مصرفي تهران از بورس انرژي خريداري شد موج - ۳۶ هزار مگاوات ساعت برق مصرفي تهران توسط توزيع برق اين کلان‌شهر از بورس انرژي خريداري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک نعمتي، مدير دفتر بازار برق، با اشاره به اين‌که از ابتداي راه‌اندازي بورس انرژي در کشور اين شرکت جزئي از شش شرکت توزيع پايلوت در اين طرح بوده و پس از وارد شدن تمامي شرکت‌هاي توزيع کشور در سامانه بورس به عنوان بزرگ‌ترين خريدار برق بوده است، گفت: دفتر بازار برق شرکت ضمن امکان برقراري خريد برق از بازار عمده فروشي (شرکت مديريت شبکه برق ايران) و بورس انرژي نسبت به توسعه امکان استفاده از مولدهاي مقياس کوچک در سطح شهر تهران اقدام مي‌کند.
وي افزود: کارشناسان اين دفتر ضمن بررسي و کنترل دقيق عوامل محيطي، وضعيت جوي و تمامي مواردي که در مصرف برق مشترکان تأثيرگذار است، با پيش‌بيني‌هاي لازم نسبت به ميزان برق مورد نياز در هر ساعت اقدام و پس از پيگيري‌ها و ثبت موارد لازم، نسبت به خريد برق از مديريت شبکه برق ايران و بورس انرژي اقدام خواهد کرد.
نعمتي تصريح کرد: خوشبختانه طي چند ماه گذشته اين شرکت ضمن خريد برق از بورس انرژي نسبت به فروش برق نيز در اين بورس اقدام کرده و از کد عام خود در بورس انرژي استفاده کرده است.
مدير دفتر بازار برق عنوان کرد: اين شرکت تاکنون حدود ۳۶ هزار مگاوات ساعت برق از بورس انرژي خريداري کرده و پيش‌بيني مي‌شود اين ميزان تا پايان سال با افزايش اعتبار خريد از بورس انرژي افزايش يابد.
شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ طي چند سال گذشته يکي از شرکت‌هاي توزيع برق کشور است که در خريد برق از مديريت شبکه برق ايران و پيش‌بيني برق مورد نياز تهران با کمترين درصد خطا در پيش‌بيني‌ها خريد داشته و مقادير تشويق اعلامي در صورت‌حساب‌ها بيش از مقادير خطاي آزمون مصرف بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن