تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818903346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش و کميته ملي المپيک به ملي‌پوشان تيم کامپوند تبريک گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۸ب.ظ)
بعد از قهرماني در مسابقات جهاني؛ وزارت ورزش و کميته ملي المپيک به ملي‌پوشان تيم کامپوند تبريک گفتند موج - وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک در پيام‌هاي جداگانه‌اي قهرماني تيم تيراندازي کامپوند ايران در مسابقات جهاني دانمارک را تبريک گفتند.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان، به شرح ذيل است:
کسب مدال نخست قهرماني جهان در کپنهاگ دانمارک، توسط جوانان برومند کشورمان در رشته کامپوند مايه افتخار و سربلندي است.
بي ترديد کسب اين عنوان که براي نخستين بار به‌دست مي آيد حاصل ماه‌ها تلاش و ممارست است که بنده به نمايندگي از مجموعه خانواده بزرگ ورزش آن را ارج مي‌نهم.
اينجانب ضمن قدر‌داني از ملي‌پوشان، کادر فني و تمامي تلاشگران فدراسيون تير و کمان، براي مدال آوران ايران آرزوي سرافرازي و افتخارات بزرگ‌تر در عرصه‌هاي جهاني و المپيکي دارم.
همچنين کميته ملي المپيک در پيام خود آورده است:
بعد از درخشش کمانداران کشورمان در بازي‌هاي آسيايي و کسب نخستين مدال طلاي خود در اين رويداد بزرگ از سوي ملي‌پوشان ميهن عزيزمان، اين بار نيز شاهد موفقيت ديگري از سوي قهرمانان اين رشته در رقابت‌هاي جهاني بوده‌ايم که نشان از روند رو به رشد تيراندازي با کمان کشورمان در عرصه بين‌المللي و به‌خصوص جهاني دارد.
ضمن تبريک موفقيت تيم ملي تير و کمان کشورمان در رقابت‌هاي جهاني و کسب نشان ارزشمند طلاي اين رقابت‌ها به مسئولان زحمتکش فدراسيون،کادر فني و قهرمانان آن خسته نباشيد گفته و آرزومند است نمايندگان کشورمان در ديگر رقابت‌هاي بين‌المللي به‌ خصوص مسابقات کسب سهميه المپيک 2016 ريو موفق عمل کرده و باعث شادي دل ميليون‌ها هموطن خود گردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن