تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی: بخت با نماینده امارات یار بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتسال باشگاههای آسیا؛ سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی: بخت با نماینده امارات یار بود اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: نماینده امارات متحده عربی اولین حریف تیمش در مسابقات باشگاههای آسیا باید بیش از 10 گل دریافت می کرد اما بخت با این تیم اماراتی یار بود و این نتیجه بدست نیامد.


به گزارش ایرنا، امیر شمسایی جمعه شب پس از پیروزی 8 بر یک تیمش مقابل الخلیج امارات عربی متحده در نشست خبری اظهار کرد: از پیروزی کسب شده در دیدار نخست بسیار خوشحالیم.
وی با بیان اینکه تیم ما یک هدف مشخص را دنبال می کند، افزود: همانطور که در نشست خبری پیش از مسابقات نیز گفتم ما در این رقابت ها پنج فینال داریم که هر یک از آنها برای ما مهم است.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران اضافه کرد: اولین دیدار را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و دیدارهای باقیمانده نیز باید با اقتدار حریفان را شکست دهیم.
وی عدم اطلاع رسانی و انجام تبلیغات مناسب برای برگزاری این مسابقات را عامل حضور اندک تماشاگران در سالن 25 دانست و افزود: عدم پخش تلویزیونی مسابقات همچنین تبلیغات نامناسب، در روز نخست برگزاری این مسابقات، هواداران کمی را روانه ورزشگاه کرد.
شمسایی اظهارکرد: از هوادارانی که در روز نخست این مسابقات برای حمایت از نماینده ایران به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه خوشحالم این مسابقات در زادگاهم برگزار می شود، افزود: امیدوارم تماشاگران اصفهانی در دیدارهای آینده با حضور در ورزشگاه نماینده ایران را حمایت کنند.
شمسایی در خصوص استفاده از تاکتیک پاور پلی در این دیدار نیز گفت: در نیمه اول به دلیل مرور این تاکتیک و در نیمه دوم به هنگام پنج خطا شدن تیم تاسیسات دریایی با انگیزه کاهش قدرت تهاجمی حریف از این تاکتیک استفاده کردیم.
وی بابیان اینکه انتظار داشتیم حریف اماراتی را با نتیجه دو رقمی از پیش رو برداریم، تصریح کرد: از اینکه هشت گل به حریف اماراتی زدیم تعجب نکردیم و انتظار داشتیم این تیم را با گل های بیشتری شکست دهیم.
وی با اشاره به اینکه تیم تاسیسات دریایی ایران روز شنبه استراحت دارد، ادامه داد: قصد داریم در این روز بازی حریفان آینده را آنالیز کنیم.
تیم تاسیسات دریایی نماینده کشورمان در ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا جمعه شب در اولین دیدار خود در این رقابت ها با نتیجه پرگل هشت بر یک تیم الخلیج امارات متحده عربی را شکست داد.
گل های نماینده کشورمان در این مسابقه توسط قاسم عروجی، مجید رییسی، وحید شمسایی( 2 گل) محمد کشاورز، قدرت بهادری، سعید احمدعباسی و اصغر حسن زاده به ثمر رسید و یوسف محمد تک گل حریف را وارد دروازه تاسیسات کرد.
تیم تاسیسات دریایی از ساعت 19:30 روز یکشنبه در دومین دیدار خود در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به مصاف تیم القادسیه کویت می رود.
ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا از روز جمعه ( 9 مرداد ) در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.
تیم های شرکت کننده در این مسابقات که تا 16 مرداد ادامه می یابد به شرح زیر است:
گروه A: تأسیسات دریایی (ایران)، القادسیه (کویت) و الخلیج (امارات).
گروه B: ناگویا (ژاپن)، ام اف سی امجک (قرقیزستان) و لوکوموتیو (ازبکستان).
گروه C: چونبوری (تایلند)، الریان (قطر) و نفت الوسط (عراق).
گروه D: شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان) و تایسان نام (ویتنام).
6020/ 2093



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن