تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816146216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداحافظی باشکوه ؛ پیش نمایش Uncharted 4


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:


.:: Detalis Of The Game ::.


 Uncharted 4 A Thief"s End
 
سازنده:Naughty Dog

ناشر: Sony Computer Entertainment 
 
گارگردان: Bruce Starley,Neil Druckmann
 
آهنگساز: Henrey Jackman

پلتفرم مقصد: PS4
 
تاریخ انتشار: بهار 2016

مودهای پشتیبانی شده: Single player - Multiplayer
 
توضیع: دیجیتال،دیسک Blu-Ray
 



 تقریبا 2 سال ییش بود که ناتی داگ با همکاری سونی دست به معرفی نسخه جدیدی از سری بازیهای آنچارتد زد   ,   نسخه ای تحت عنوان Unchartef 4 : A Thief’s End که روایتگر آخرین ماجراجویی نیتن دریک است و سرانجام این شخصیت دوست داشتنی را در اوج کیفیت به نمایش میگذارد . سری Uncharted  به عنوان یک بازی ماجراجویی همیشه در بالاترین سطح کیفیت در گیم پلی , داستان پردازی و گرافیک قرار داشته است. نسخه 4 هم به عنوان آخرین نسخه قرار است سنت هارا پاس بدارد و نمایانگر اوج هنر استدیو ناتی داگ و نوابغ حاظر در آن باشد . A Thief"s End قرار است  در عین بهره مندی از جزئیات دیوانه وار در گرافیک بصری با کیفیت تصویری 1080p و نرخ فریم 60 در مولتی پلیر و 30 در سینگل پلیر برای انتشار در سال 2016 میلادی برای PS4 آماده شود . ::: داستان ::: U4 قرار است آخرین ورودی از این فرانچایز باشد و آنطور که مشخص شده سر آغازی بر پایان داستان های نیتان دریک خواهد بود ، باید گفت که داستان این نسخه تاریک ترین و جذاب ترین ماجراها را در پی خود دارد ، داستانی که نیتان دریک را برای یافتن یک گنج ناشناخته فرا میخواند برای پی بردن به اصل داستان این نسخه میتوان از تریلر 15 دقیقه ای پخش شده در مراسم   PlayStation Experienceالهام گرفت ، در اواسط تریلر نشان داده شد که نیتان یک نامه پیدا کرده و اطلاعات درون آنرا میخواند ، در حقیقت اطلاعات درون همان نامه است که باعث شده تا نیتان به یک جزیره نا شناخته در ماداگاسکار پا گذاشته و ماجراجویی های هیجان انگیز خود را در آن جزیره شروع کند ، مطمئنا نامه ای که نیتان بدست آورده یک نامه ی ارزشمند است در حقیقت این نامه یک مسیر گنج را به نیتان نشان میدهد ، گنجی گمشده که برای یکی از بزرگترین و پر قدرت ترین کاپیتان های دریایی در سالهای 1650-1700 است و حاصل تمام غنائمی است که این کاپیتان از جنگ های دریایی خود بدست آورده ، گفته میشود که رقم این گنج پیش از  900 هزار دلار است و یقینا نیتان هم به دنبال این گنج پر ارزش میگردد ، اما هنوز هم نمیتوان مطمئن بود که آیا ماجراجویی های نیتان در این جزیره ناشناخته و دور دست ، فقط بخاطر این گنج است یا خیر ؟ داستان بازی بسیار مرموزانه و پیچیده است ، از مرموزی داستان میتوان به این مورد اشاره کرد که در اواخر تریلر 15 دقیقه ای نیتان با فرد ناشناخته ای به نام سم ملاقات میکند ، حال این سوال به ذهنتان میرسد که سم دیگر کیست ؟ سم برادر بزرگتر نیتان است برادری که نیتان در دوران جوانی اش گمان میکرد او مرده اما حالا او رو به روی برادر کوچکترش ایستاده است ، شخصیت سم یا همان برادر بزرگ نیتن نیز کمی مشکوک به نظر میرسد حدس و گمان طرفداران در رابطه با این شخصیت بسیار زیاد است و هنوز هم ناتی داگ اطلاعات خاصی در رابطه با این شخصیت منتشر نکرده است ...


::: گیم پلی ::: گیم پلی بازی آنچارتد بسیار گسترده است ،این بازی نه تنها قابلیت های نسخه های پیشین را داراست بلکه قابلیت های جالب تر و بهتری را نیز با خود همراه دارد . سیستم شوتینگ و رانندگی بازی بسیار مهیج است.شما برای انتقال از نقطه ای به نقطه ی دیگر میتوانید از وسایل نقلیه متفاوت که بازی در اختیارتان گذاشته استفاده کنید . سیستم رانندگی و کنترل وسایل نقلیه روان و دل چسب است که همین موضوع تبدیل به عاملی برای تشویق بازیکن در پی استفاده از آنها شده . همچنین شما میتوانید برای از بین بردن دشمنان خود درهنگام رانندگی با ماشین به آن ها بزنید یا از پشت فرمان به طرفشان تیراندازی کنید. تعقیب و گریز های جالبی در بازی وجود دارد که شما میتوانید در آن از پارکور نیز استفاده کنید ، در تریلر E3  شاهد آن بودیم که نیتن برای رسیدن به مقصد خود میبایست از موانع و دشمنان زیادی از جمله یک ماشین نظامی پیشرفته به سلامت عبور کند که همین موضوع باعث ایجاد صحنه های اکشن فوق العاده ای در بازی شده است. از دیگر نکات مثبت جاری در این تریلر میتوان به محیط پویا و زنده آن اشاره کرد که سطح بالایی از تخریب پذیری را به نمایش گذاشت . تقریبا هیچ پناهگاهی وجود ندارد که گلوله ها نتوانند آنرا تخریب کنند . نیتن برای مقابله با دشمنان خود میبایست دائم در تحرک باشد و کاور خود را تعویض کند ,در غیر این صورت به سرعت سلامتی خود را از دست میدهد . یکی دیگر از نکات برجسته , هوش مصنوعی NPC ها بود که به سبک ماهرانه ای به صورت متقابل از رفتار نیتن تاثیر میگرفتند . در هنگام دویدن آنها خود را از سر راه نیتن کنار کشیده و هنگامی که با آنان برخوردی انجام میشد عصبانی میشدند و از این موضوع شکایت میکردند.  هوش مصنوعی دشمنان با اینکه همچنان جای کار دارد اما باز هم در سطح قابل قبولی قرار میگیرد . دشمنان شما میتوانند برای شکست دادنتان با یک دیگر هماهنگ شوند و در یک لحظه به شما حمله کنند . گرچه در هنگام تیرندازی به درستی تصمیم به کاورگیری نمیگیرند اما در هنگام نبردهای تن به تن و تعقیب و گریز به خوبی میتوانند برای گیمر چالش های متعدد ایجاد کنند.


به سراغ گیم پلی بازی میرویم،نیتن و دوستش در یک مکان قدیمی هستند،در را باز میکنند از بالاترین نقطه شهر سر در میآورند نیتن نگاهی به محیط اطراف خود می اندازد و به برج اشاره میکند به سرعت در بین مردم میدود،خوش اخلاق تر از همیشه زمانی که به مردم برخورد میکند خود را از عذرخواهی بازنمی دارد در حال دویدن است که صدای تیراندازی میشنود و افرادی مسلح به سمتش می آیند نیتن نیز بی هیچ دریغی کُلت خود را بیرون میکشد و کاور میگیرد سپس چند نفر را از بین میبرد و اسلحه آن ها را بر میدارد ماشین جنگی می آید و خاک را از زمین بلند میکند.نیتن در حال دویدن است که ناگهان یک سرباز جلویش سبز میشود اینجاست که از یکی از قابلیت های دوست داشتنی بازی استفاده میشود یعنی مبارزه تن به تن نیتن با پشت اسلحه بر فک دشمن میکوبد و او را بر زمین می اندازد ، تانک دوباره سد راه میشود نیتن سریعا مسیر خود را عوض میکند با تیر اندازی به سمت فرد مسلح میرود و برای ضربه آخر از پایش استفاده میکند ،اولین حرکت اصلی پارکور استفاده میشود نیتن از دیوار بالا میرود در حالیکه حواس دشمن به دوست نیتن پرت میشود او از بالا با مشت بر روی دشمن میپرد و ناکارش میکند وارد ساختمان میشود و وارد طبقه دوم میشود،دشمن کمین کرده است و اورا از پشت میگیرد تا دشمن دیگر توسط دوست نیتن سرگرم است نیتن خود را نجات میدهد از روی پشت بوم میپرد و اینک قسمت جذاب Driving  (رانندگی) شروع می شود سیستمی بسیار جذاب تا رسیدن نیتن به برج و دیدن کامیون های حمل ادامه میابند . فرمان را به دست دوستش میدهد ،قلاب و طناب یا به اصطلاح Grapnel  را به سمت کامیون پرتاب میکند و در هوا آویزان می شود تا زمانی که طول پُل به اتمام میرسد و هم اکنون نیتن بر زمین کشیده میشود در حین این کار به سمت وسایل نقلیه دشمن تیر اندازی میکند و دشمنان را از سر راه بر میدارد بر روی ماشین دشمن میپرد و با ضربات مشت ان ها را کنار میزند و فرمان را به دست میگیرد،این بار با استفاده از جیپ درگیر میشود و با ماشین تنه میزند،درست به موقع!ماشین خراب میشود و سم فرا میرسد نیتن بر روی موتور  مینشیند در حین رانندگی دوستش به سمت موتور تانک تیراندازی میکند تا اینکه آتش بگیرد ،خنده ای پرمعنی بر لب نیتن شکل میگیرد به سمت خانه میرود نیتن با خوشحالی در را باز میکند و اینجاست که از تعجب خشکش میزند دوست قدیمی بازگشته است"سلام اِلِنا"

 
::: گرافیک ::: گرافیک یکی از بخش های مهم بازی است که گیمر ها به آن توجه بسیاری دارند ولی باید با گیم پلی خوب همراه باشد به همین دلیل ناتی داگ کنسول Ps4  را انتخاب کرد تا بتواند به بهترین نحو ممکن بازی بسازد،گرچه محیط بازی بسیار گسترده است و کمی سخت است برای اینکه برای هر شئ و انسان های در بازی انیمیشن طراحی کنند ولی شرکت Naughty Dog  با تجربه ای که در ساخت The Last OF US  دارد میتواند از پس محیط گسترده بازی نیز برآید. در Uncharted 4 به تمامی جزئیات  دقت شده که در ادامه به بخشی از آن ها اشاره میکنیم.
 
  وقتی شما با نیتن به کسی مشت میزنید یا به خود فشار وارد میکنید رگ های بدن او دیده میشود و حتی وقتی شما با ماشین از زمین خاکی به آسفالت میرود یا از زمین خیس به زمین خشک تایر های ماشین جای خود را بر زمین خواهد گذاشت.وقتی شما به یک کیسه ی پر از خاک یا گچ شلیک کنید پاشیده شدن آن را خواهید دید.در ابتدای گیمپلی نیتن پشت یک میز کاور میگیرد وقتی پایه میز با اصابت گلوله میشکند شیبی ملایم بر روی میز شکل میگیرد و شیشه های نوشیدنی بر روی آن سر میخورند.
 
نورپردازی مناسب جلوه ای زیباتر به محیط می بخشد ،نیتن عرق میکند و لباسش چروک میشود.هنگامی که بر زمین کشیده میشود لباسش گلی میشود و یا هنگامی که روی سقف کامیون است با برخورد باد لباسش تکان میخورد.حتی در اخر نمایش هم نیتن عرق های خود را پاک میکند ، ناتی داگ از هیچ چیز دریغ نکرده است. در بازی برای مردگان نیز اِفکت هایی(فیزیک) طراحی شده ،وقتی دوست نیتن میدود با جسد برخورد میکند و برای ثانیه ای لنگ میزند و دوباره شروع به دویدن میکند.
 
در هنگام شلیک گلوله مانند بازی Batman Arkham Knight  دودی تشکیل میشود و هنگام رد شدن در میان دود شکل آن تغییر میکند ،سایه های بازی لحظه به لحظه با تغییر جهت نور و تغییر مکان عوض میشود.هنگام دریفت رفتن یا پریدن با ماشین خاک از روی زمین بلند میشود و جای لاستیک میماند.
 
بازی نهایت استفاده را از سخت افزار کنسول Ps4  میکند و شاید این عنوان بر روی Ps4  در گرافیک خیره کننده خود اولین باشد. زمان تا انتشار بازی زیاد است و جا پیشرفت بیشتر هم نیز برای ناتی داگ وجود دارد،بازی حزء معدود بازی هاییست که توانسته است در گرافیک و گیم پلی به طور همزمان موفق باشد. یکی از طراحان ارشد بازی نیز به این اشاره دارد که بازی میتواند یک فیلم سینمایی نیز باشد چرا که تمامی جزئیات در بالاترین سطح قرار دارند. آخرین تجربه با نیتن با بالاترین کیفیت در ps4  جذاب و لذت بخش خواهد بود.

 
::: موسیقی و صداگذاری ::: آهنگ ساز این عنوان هنری جکمن یک آهنگساز بریتانیایست که در سبک راک و پاپ کار میکند و تجربه ساخت موسیقی فیلم هایی مثل Captain America  و Xmen  را دارد ، بنابراین میتواند برای محیط زیبای آنچارتد یک موسیقی خلق کند که پایان فرانچایز را حماسی و غرور آفرین جلوه دهد.
 
دیالوگ های نیتن توسط نولان نورث پر شده است و نه تنها برای اشخاص برای هر چیزی در بازی حتی باد صدا ضبط شده است و تطبیق این صدا ها با هم به ارتباط بازیباز با محیط بازی کمک میکند.
 
 گرچه تعداد صوت ها زیاد است اما هرکدام به موقع استفاده شده و هیچ گاه باعث سردرگمی شما نمیشود  حتی گاهی صوت هامیتوانند شما را از اتفاقات مطلع کنند.




 ::: سخن آخر ::: بازهم اشاره میکنیم که UNCHARTED 4 با وجود تاخیر طولانی هنوز هم یکی از مورد انتظار ترین و پر طرفدار ترین انحصاریPS4  به شمار میرود و بی شک میتوان آنرا به عنوان یکی از نامزد های قطعی گوتی 2016 اعلام نمود ، این نسخه با داشتن یک داستان فوقالعاده درگیر کننده که از چالش های روابط خانوادگی نیتان الهام گرفته ، همچنین گیم پلی سرشار از هیجان و نو آوری و گرافیگی به شدت چشم نواز و خیره کننده . جای مخصوصی در قلب هوادارن خود باز کرده ، جایگاهی محبوب و در عین حال پر انتظار ...  به هر حال برای تجربه ی این شاهکار نسل هشتمی باید تا بهار 2016 منتظر ماند ، باید منتظر ماند و دید که این نسخه تا چه حد موفق عمل خواهد کرد .
 
نویسندگان :
 
arshiasaberi Hitman4447
 
ویراستار و گرافیست : Black Lion



2 روز پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن