تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798715996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس ورزش و جوانان شیراز: سالن وزنه برداری این کلانشهر در هفته دولت افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس ورزش و جوانان شیراز: سالن وزنه برداری این کلانشهر در هفته دولت افتتاح می شود شیراز - ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با اشاره به المپیکی بودن رشته وزنه برداری و وجود استعداد های زیاد در فارس اظهارداشت:امسال درهفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) سالن اختصاصی وزنه برداری شیراز به بهره برداری می رسد.


به گزارش خبرنگارایرنا محسن سالاری، جمعه در دیدار با اعضای هیات وزنه برداری شیراز بیان داشت: وظیفه ما این است که سخت افزارهای رشته های مختلف را فراهم کنیم چرا که با تحقق این امر شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای ورزشکاران خواهیم بود.
وی اضافه کرد:هیات وزنه برداری شیراز اگرچه از نظر کمی شاید حرفی برای گفتن نداشته باشد اما از نظر کیفی عملکرد خوبی داشته و از بهترین هیات های این کلانشهر است.
این مقام مسوول با بیان این که حضور در المپیک که مهمترین رویداد ورزشی دنیاست آرزوی هر ورزشکاری است،اظهار داشت:باید تلاش کنیم که چند وزنه بردار از شیراز در المپیک 2016 ریودو ژانیرو (برزیل) حضور داشته باشند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
سالاری ، برنامه محوری و داشتن چشم انداز را از مهمترین ویژگی های یک هیات ورزشی دانست و گفت: خوشبختانه هیات وزنه برداری با داشتن برنامه راهبردی نشان داد که همراه با اصول وروش های نوین به جلو حرکت می کند.
وی تاکید کرد : زمانی موفق خواهیم بود که برنامه راهبردی ، عملیاتی و اجرایی شود ضمن این که برنامه راهبردی هیات وزنه برداری
این استان در برخی از موارد نیاز به بازنگری و اصلاح دارد .
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ادامه داد: زمانی که هم افزایی برقرار شود، برآیند نیروها بیشتر خواهد شد و با تفکر تیمی و ارتقا سطح دانش مربیان به علم روز می توان در عرصه های مختلف به ویِژه در سطح جهانی موفقیت کسب کرد چرا که دیگر دوران تفکر و تمرین های سنتی تمام شده است.
سالاری در مورد مشکلات مالی که گریبان ورزش و جوانان را گرفته است،گفت: در برنامه پنجم توسعه معافیت مالی برای کسانی که در ورزش سرمایه گذاری می کردند وجود داشت اما متاسفانه در برنامه ششم این معافیت برداشته شده است.
وی اضافه کرد:برای حمایت از ورزش ، قانونی وجود دارد مبنی بر مالیات ارزش افزوده و می کوشیم به مواردی که قانونگذار برای حمایت از ورزش مطرح کرده آنها را دنبال کنیم ضمن این که قانونگذار یک در صد از کل بودجه اداره های دولتی را برای هزینه در ورزش مجاز اعلام کرده است اما در گذشته آنها موکلف به هزینه کردن در ورزش بودند.

**رکورد وزنه برداران شیرازی نزدیک به رکورد جهانی است
رییس هیات وزنه برداری شیرازهم در این نشست مهمترین مشکل این رشته در شیراز را نداشتن سالن اختصاصی و کمبود ابزار دانست و اظهار کرد: در صورتی که مشکلات حل شود شاهد توسعه و شکوفایی رشته وزنه برداری شیراز خواهیم بود .
صمد شجاعی ادامه داد:اعضای هیات وزنه برداری شیراز، افراد با تجربه ای هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی به دنبال خدمت به جوانان علاقه مند به این رشته المپیکی هستند.
وی اضافه کرد:برنامه راهبردی این هیات تنظیم شده است و با اتکا و توجه ای که به تفکر برنامه ای و تیمی داریم می کوشیم شیراز در این رشته ورزشی در المپیک وزنه بردار داشته باشد چرا که استعداد های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد.
شجاعی با اظهاراین که با فدراسیون وزنه برداری ارتباط و تعامل خوبی داریم بیان داشت: از این ظرفیت برای توسعه وزنه برداری شیراز استفاده خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: رکورد وزنه برداران شیرازی نزدیک به رکورد جهانی است و باید با حمایت از آنها مسیر موفقیت آنان را در عرصه جهانی فراهم کنیم.
شجاعی افزود: درشهرستان مرودشت که قطب وزنه برداری فارس است سه سالن وجود دارد اما در کلانشهر شیراز با حدود دو میلیون نفر جمعیت و علاقه مندان زیاد، یک سالن هم وجود ندارد ضمن این که ابزار موجود هم از رده خارج شده و استفاده از آنها سلامتی وزنه برداران را با خطر مواجه می کند.

**از سالن های شهرداری برای تمرین وزنه برداران استفاده شود
مسوول روابط عمومی هیات وزنه برداری شیرازهم گفت:برای این که بتوانیم صدای خود را به گوش مسوولان برسانیم در اولین گام اقدام به راه اندازی سایت خبری هیات کردیم.
امیر حسین عزیزمنش افزود:با تحقیقاتی که بر روی استعدادهای این رشته در شیراز داشتیم درصورتی که درست و اصولی حمایت شوند به زودی چندین وزنه بردار ازاین کلانشهر در سطح جهان و المپیک مطرح خواهند شد.
وی با بیان این که مهمترین مشکل این رشته درشیراز نداشتن سالن های تمرینی است،گفت:اگرچه اداره ورزش و جوانان شیراز با کمبود سرانه فضای ورزشی دراین کلانشهر مواجه است اما می توان با مذاکره با شهرداری های مناطق مختلف از سالن های آنها برای استفاده از تمرین وزنه برداران بهره گرفت.
در این نشست اعضای کمیته های مختلف ، خواستار ایجاد سالن برای تمرین ورزشکاران در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.ک/2
7368 /6118






09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن