تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802707545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور محمدصادق خرازی صورت گرفت برگزاری همایش اصلاح‎طلبان در جیرفت و عنبرآباد + تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور محمدصادق خرازی صورت گرفت
برگزاری همایش اصلاح‎طلبان در جیرفت و عنبرآباد + تصویر
همایش اصلاح‎طلبان شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد شب گذشته با حضور محمدصادق خرازی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش اصلاح‎طلبان در جیرفت و عنبرآباد + تصویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، شب گذشته همایش اصلاح‎طلبان شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد با حضور محمدصادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، علی اسلام‎پناه نماینده سابق شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، محسن برازوان رئیس شعبه کرمان حزب ندای ایرانیان و جمعی از اصلاح‎طلبان این شهرستان‎ها برگزار شد.

در این آیین علی اسلام‎پناه حزب را گروهی سازمان‎یافته از افراد جامعه برای مشارکت در اداره سیاسی دانست و اظهار داشت: قطعاً فعالیت یک فرد در جامعه‌ باعث سعادت آن نمی‌شود، بلکه استفاده از خرد جمعی، نیروهای متفکر و اندیشه‎های بسیار والایی که در هر جامعه قرار دارد، موجب تحقق آن می‎شود.

وی با اشاره به اینکه اصل 26 قانون اساسی ایران فعالیت تمام احزاب را آزاد اعلام کرده است، بیان داشت: این امر برای جامعه ما سند افتخار بوده و حزب ندای ایرانیان نیز در این راستا فعالیت خود را آغاز کرده است. اسلام‎پناه تصریح کرد: حدود 120 سال که از تشکیل احزاب در کشور می‎گذرد، هرگز سرنوشت جامعه را به احزاب نسپردیم و تاکنون نیز این امر محقق نشده است، اما کسانی که فکر تحزب را در کشور زنده نگاه می‎دارند، از جمله مسئولان این حزب، نخستین گام را در راه اندیشه‎ورزی نسل جدید انقلاب برداشته‎اند.

نماینده سابق شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از تشکیل شعبه جیرفت حزب ندای ایرانیان انتظار می‎رود، مسئولان آن در راستای استقلال، عزت، سرافرازی، رفع فقر و بیکاری منطقه جنوب کرمان اهتمام ورزند. وی با اشاره به اینکه ظریف فصل جدیدی در روابط ایران با کشورهای دنیا باز کرد، افزود: شورای امنیت سازمان ملل متحد در تاریخ تشکیل خود برای نخستین بار تحریم‎های یک کشور را به طور کلی و یک‎جا برداشت.

اسلام‎پناه عنوان کرد: این افتخار برای دولت روحانی بس که با برداشتن تحریم‎ها گام‎های بلندتری را در راستای اعتلای کشور و رفع مشکلات اقتصادی بر دارد و موجب ایجاد اشتغال برای جوانان شود. در ادامه این مراسم فائض فرخی فرماندار سابق جیرفت در این همایش اظهار داشت: با وجود بدخواهی‎ها و توطئه‎های دشمنان امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت و عظمت در تمام دنیا مطرح است.

وی ادامه داد: ایران تنها کشوری است که مردم آن در تمام امور مشارکت گسترده دارند که از جمله آن حضور در یازده دوره انتخابات ریاست جمهوری و هشت دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. فرخی تبلور و نهادینه شدن این مشارکت‎ها را در احزاب ذکر کرد و افزود: برای توسعه، آزادی، برادری و برابری هیچ راهی جز عبور از احزاب نیست، اما باید آسیب‎شناسی شود که چرا در کشورهای جهان سوم آن‎ها موفق نیستند، البته به ساختارهای اجتماعی جوامع بر می‎گردد.

وی بیان داشت: اما حال که در قانون اساسی ایران آزادی احزاب در نظر گرفته شده است، امیدواریم، جامعه انقلابی با تکیه بر این قانون و پشتوانه مردمی احزاب را تقویت کند. محسن برازوان رئیس شعبه حزب ندای ایرانیان نیز در این جلسه اظهار داشت: از زمان شکل‎گیری حزب و انتخاب شورای مرکزی در تهران روند همکاری اصلاح‎طلبان جیرفت و کرمان ادامه یافته و در حال حاضر سه حوزه حزب ندای ایرانیان در شهرستان‎های جیرفت، رفسنجان و سیرجان شکل گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا تحزب به عنوان حلقه گمشده در مجموعه کشور بازسازی شود، افزود: امیدواریم از این پس نیز با موفقیت در راستای مسیری که حزب برای ما ترسیم کرده است، گام برداریم. برازوان خاطرنشان کرد: اصل اساسی که این حزب در انتخابات سال جاری در پی آن بوده، حمایت از کاندیدای عضو حزب است در غیر این صورت فردی که نزدیکی با حزب داشته باشد و در صورت عدم تحقق این دو اصل بر اصل سوم که حمایت از فردی که مورد اجماع باشد، تکیه می‎کنیم.

وی ادامه داد: اما انتخاب این فرد با این پیش‎شرط است که با افتخار و صدای رسا اعلام کند، اصلاح‎طلب است و در این صورت نیز ما با تمام توان از وی حمایت می‎کنیم. اکبر خزایی رئیس شعبه جیرفت حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: این حزب پاسخی به درخواست‎های نسل دوم انقلاب و اصلاح‎طلبان است.

وی اضافه کرد: نسل دوم آگاه، شجاع، جنگ دیده، سازنده اصلاحات و شفاف است که به مواضع خود اعتقاد کامل دارد و ولایت فقیه را از اصول مترقی جمهوری اسلامی می‎داند. خزایی تصریح کرد: این نسل هنوز اندیشه‎های امام را با جان و دل درک می‎کنند به ویژه آنجا که می‎فرمود؛ «مسئولان نوکر مردم هستند» و بر همین اساس با مسئولانی که این اندیشه را از ذهن خود بیرون کنند، دوستی نمی‎کنند.

وی بیان داشت: نسل دوم انقلاب آگاهی دینی خود را به روز رسانده، اما از تحجر بیزار است و در مقابل تمام کسانی که قصد داشته باشند با استفاده از مقدس‎مآبی با اساس دینی او بازی کنند، می‎ایستد. انتهای پیام/80001/ت40

94/05/09 - 10:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن