تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799022369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت انگلیس درصد استفاده از ارتش برای مقابله با بحران پناهجویان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت انگلیس درصد استفاده از ارتش برای مقابله با بحران پناهجویان لندن - ایرنا- منابع انگلیسی روز جمعه گزارش دادند که دولت انگلیس درصدد استفاده از نیروهای ارتش در کنار ماموران پلیس به منظور مقابله با هرج و مرج ایجاد شده در جنوب شرقی این کشور بدنبال تشدید بحران پناهجویان در کاله فرانسه، است.


به گزارش ایرنا، این منابع ازجمله روزنامه تایمز گفتند که سربازان انگلیس در کنار ماموران پلیس قرار است در سرتاسر جنوب شرقی انگلیس مستقر شوند.
منابع یادشده عنوان کردند این نیروها قرار است با شرایط حاد و هرج مرج ایجادشده به دنبال تلاش شمار زیادی از پناه جویان در بندر کاله برای عبور از تونل مانش، مقابله کنند.
رسانه های گروه انگلیس شامگاه پنجشنبه گزارش دادند که به دنبال بروز اختلال در تردد قطارها در تونل مانش، در حال حاضر بیش از 6 هزار کامیون در جاده های منتهی به بندر "دوور" واقع در منطقه " کنت" صف کشیده اند.
به گزارش این رسانه ها، وجود صف طولانی کامیون ها، مشکلات زیادی را در تردد مردم و خودروها در راه های منتهی به بندر دوور واقع در 120 کیلومتر شرق لندن ایجاد کرده است.
روزنامه تایمز در این مورد نوشت: در روز دوشنبه گذشته در حدود 3 هزار پناه جو به تلاش کردند با عبور از حصارهای امنیتی در اطراف پایانه تونل مانش در بندر کاله به نحوی خود را به انگلیس برسانند.
به نوشته این روزنامه، پناه جویان هر شب در حال تکرار این تاکتیک جدید برای عبور از حصارهای امنیتی در اطراف تونل مانش هستند و گفته می شود حداقل 150 پناه جو در طول هفته گذشته توانسته اند به نحوی چه از طریق سوارشدن بر کامیون های عبوری و یا مخفی شدن در قطارها خود را خاک انگلیس برسانند.
این روزنامه افزود: بیش از ده نفر از این مهاجران غیرقانونی روز پنجشنبه گذشته در داخل یک کامیون در منطقه کنت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
این وقایع در حالی به وقوع می پیوندد که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه گذشته به دلیل تشبیه پناه جویانی که قصد آمدن به این کشور دارند، به گروه "زنبوران "، موردانتقاد شدید حزب کارگر و نیز گروه های مدنی این کشور قرار گرفت.
وی در مصاحبه ای در ویتنام که روز پنجشنبه در شبکه های خبری انگلیس منتشر شد، گفته است: " مردم همانند گروه زنبوران، از مدیترانه برای زندگی بهتر از مدیترانه عبور می کنند و خواهان آمدن به انگلیس به دلیل شرایط کار بهتر و اقتصاد رو به رشد آن هستند. این محل خوبی برای زندگی است اما نیازاست که از امنیت مرزهایمان با همکاری فرانسه حفاظت کنیم و این دقیقاً همان چیزی است که ما در حال انجام آن هستیم."
دیوید کامرون همچنین تمرکز دولت انگلیس را بر حل مساله پناه جویان با همکاری دولت فرانسه دانست، گفت که مقامات فرانسوی قول داده اند که 120 نیروی پلیس اضافی به کاله بفرستند و لندن نیز درصدد است برای افزایش امنیت و ایجاد حصار امنیتی در اطراف پایانه یوروتونل هزینه کند.
وی بابیان این که مهاجران غیرقانونی از انگلیس اخراج خواهند شد و این کشور جایی امن برای آنها نخواهد بود، افزود: مهاجران با گذشتن از مدیترانه در جستجوی زندگی بهتر هستند و باید مشکل را از ریشه حل کنیم.
خانم "هریت هرمن " رهبر موقت حزب کارگر روز پنجشنبه در واکنش به اظهارات کامرون گفت: او باید به یاد داشته باشد که درباره انسان و نه حشرات صحبت می کنیم.
رهبر موقت حزب کارگر تصریح کرد کامرون بجای تحریک پناه جویان در بندر کاله و هشدار مکرر در ماه های گذشته، لازم است که وضعیت کنونی ایجادشده را سروسامان دهد.
بر اساس گزارش های منتشرشده، بیش از 3 هزار پناه جو در حال حاضر در زاغه هایی در اطراف شهر کاله بسر می برند و تلاش دارند به هر نحوی با استفاده از کامیون های حمل بار یا با کشتی و یا قطار، خودشان را به انگلیس برسانند.
بیشتر این پناه جویان که از کشورهای آفریقایی و کشورهای حوزه خاورمیانه ازجمله افغانستان هستند، در شهر کاله در شمال فرانسه در شرایط بسیار بدی بسر می برند.
اروپام**4**1552






09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن