تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشروی جدید در غرب الزبدانی مسجد «بردی» و مناطق اطراف، به کنترل ارتش‌سوریه و مقاومت حزب‌الله درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پیشروی جدید در غرب الزبدانی
مسجد «بردی» و مناطق اطراف، به کنترل ارتش‌سوریه و مقاومت حزب‌الله درآمد
ارتش‌سوریه و مقاومت حزب‌الله با پیشروی در محور غربی شهرک الزبدانی مسجد «بردی» و مناطق اطراف آن را آزاد کرده و کنترل آنها را در دست گرفتند.

خبرگزاری فارس: مسجد «بردی» و مناطق اطراف، به کنترل ارتش‌سوریه و مقاومت حزب‌الله درآمد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب الله در ادامه عملیات آزادسازی شهرک «الزبدانی» موفق شدند، نقاط جدیدی را در غرب این شهرک که تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» بود، آزاد کنند و پیشروی در محور غربی الزبدانی را ادامه دهند. بنابر گزارش‌ها این نیروها پس از آزادسازی مسجد «بردی» و ساختمان‌های اطراف آن، واقع در جنوب غربی شهرک الزبدانی، کنترل آنها را در دست گرفتند. نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب الله پس از تحکیم مواضع خود در این نقاط به پیشروی در محور غربی الزبدانی ادامه می‌دهند و در این راستا ده‌ها تروریست تکفیری وابسته به جبهه النصره و احرار الشام را از پای درآورده و زخمی کردند. همچنین از مرکز شهرک الزبدانی گزارش شده است که یگان‌های ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله در منطقه «الشلاح» به سمت خیابان «الزعطوط» پیشروی کرده و هم اکنون به حوالی کوی «المحطه» رسیده‌اند. این نیروها در جریان عملیات خود یک انبار تجهیزات نظامی و دو دستگاه خودرو مجهز به تیربار سنگین گروه‌های تروریستی را در نزدیکی منطقه «النابوع» در شمال غربی الزبدانی و یک تیربار سنگین 23 میلیمتر را در منطقه «بیت خیطو» این شهرک منهدم کردند. از سوی دیگر، منابع محلی در شهرک الزبدانی اعلام کردند که ارتش سوریه روز پنج‌شنبه از گروه‌های تکفیری جبهه النصره و احرار الشام خواست، به اهالی این شهرک اجازه خروج از آن دهند تا خود را به مناطق امن از جمله شهرک مضایا که در نزدیکی الزبدانی قرار دارد، برسانند.     

94/05/09 - 04:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن