تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران با خانواده پنج شهید زورخانه ای کرمان دیدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزشکاران با خانواده پنج شهید زورخانه ای کرمان دیدار کردند کرمان - ایرنا - ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان روز پنجشنبه با حضور در منزل پنج شهید این رشته ورزشی با خانواده آنان دیدار کردند.


رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان در حاشیه این دیدارها در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به مناسبت روز ترویج فرهنگ پهلوانی ورزشکاران این رشته در گروه های سنی مختلف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و به همراه جمع دیگری از ورزشکاران در منزل این شهدا حضور یافتند.
محسن مساحی خاطرنشان کرد: خانواده های شهید محسن زاده کفاش، منصور توکلی، مجید توکلی، محمدعلی هژبری زاده و سعید سلمانی میرزایی از حضور ورزشکاران و مدیران در منازل شهدا بسیار خوشحال شدند.
وی گفت: در این نشست ها به خاطرات شهدا بویژه خاطرات آنان در ورزش و گودهای زورخانه پرداخته و گفت و گوی صمیمی با خانواده های شهیدان انجام شد.
مساحی با اشاره به اینکه سال آینده برای روز ترویج فرهنگ پهلوانی برنامه های ویژه تری خواهیم داشت افزود: ازدواج فرزندان این شهدای ورزش زورخانه ای را قصد داریم از سال آینده در این هفته قرار دهیم که خانواده های شهدا نیز با این موضوع موافقت کردند.
همچنین اهالی ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان به همراه مدیران ورزش صبح امروز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان به غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدای ورزشکار و تعدادی از ورزشکاران نونهال و خردسال به نمایش ورزش زورخانه ای پرداختند.
استان کرمان شش هزار و 544 شهید دارد که از بین آنها 207 نفر شهدای ورزشکار هستند.
7443/3028



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن