تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدمینتون بازان استان به رقابت های کشوری بزرگسالان اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس هیات بدمینتون سیستان و بلوچستان: بدمینتون بازان استان به رقابت های کشوری بزرگسالان اعزام شدند زاهدان- ایرنا- رییس هیات بدمینتون سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم بدمینتون بزرگسالان استان برای حضور در نخستین دور رنکینگ بزرگسالان کشور به زنجان اعزام شدند.


علیرضا شهرکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دور از رقابت ها با حضور تمامی استان های کشور از امروز هشت مرداد به مدت دو روز در استان زنجان برگزار می شود.
وی بیان کرد: علیرضا شاکری، مهدی کریمی فر، نعمت الله میری، مسعود کریمی، امیر پاهنگ و دانا مقصودی اعضای شش نفره سیستان و بلوچستان را در این دور از رقابت ها تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: هشت نفر برتر کشور در این دور از رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
رییس هیات بدمینتون سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک تیم های نونهالان و نوجوانان استان نیز در اردوی تدارکاتی که در استان خراسان جنوبی پیش بینی شده است به سر می برند تا با آمادگی کامل در رقابت های کشوری نونهالان و نوجوانان حضور پیدا کنند.
شهرکی بیان کرد: بدمینتون بازهای سیستان و بلوچستان همواره در رقابت های مختلف کشوری خوش درخشیده اند به طوری که سال گذشته در رده نوجوانان تیم سیستان و بلوچستان قهرمان کشور و تیم جوانان نیز جزو هشت تیم برتر کشور معرفی شد.
وی گفت: همچنین هم اینک صالح سنگتراش و امیر پاهنگ از سیستان و بلوچستان به ترتیب در رده نوجوانان و جوانان عضو تیم ملی هستند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 400 ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته بدمینتون فعالیت دارند.
7316 / 6081






08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن