تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آسیا ویژن در تمام استان های کشور اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر طرح آسیا ویژن فوتبال کشور طرح آسیا ویژن در تمام استان های کشور اجرا می شود اردبیل - ایرنا - دبیر طرح آسیا ویژن فوتبال کشور گفت: برای ارتقای فوتبال طرح آسیا ویژن در تمام استان های کشور اجرا می شود.


به گزارش ایرنا ، ناصر عاقلی راد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اردبیل افزود: این طرح دارای فازهای 1 ، 2 و 3 است و با اجرای کامل آن شاهد ارتقا و پیشرفت فوتبال کشور خواهیم بود.
وی اظهار کرد: با اجرای این طرح تمام تیم های فوتبال در کشور به باشگاه تبدیل شده و در این زمینه اقدامات خوبی در برخی از استان های کشور انجام شده است.
او یکی از مزیت های تبدیل تیم های فوتبال به باشگاه را تثبیت باشگاه های ورزشی دانست و بیان کرد: با اجرای این طرح باشگاه های ورزشی در کشور دیگر نگرانی ندارند و با قدرت اهداف باشگاه را به پیش خواهند برد و تبدیل تیم ها به باشگاه نیز اجباری است.
وی اظهار کرد: در این طرح باشگاه ها ثبت رسمی شده و هیات مدیره و مدیرعامل تعیین شده و ورزشکاران با اخذ پروانه ورزشی به صورت حرفه ای به ورزش می پردازند تا فوتبال به صورت قانونمند در کشور توسعه یابد.
عاقلی راد همچنین از تشکیل ستاد عالی ویژن در استان ها خبر داد و گفت: معاون استاندار هر استان ، مدیران کل ادارات آموزش و پرورش ، صدا وسیما و ورزش و جوانان از جمله اعضای این ستاد هستند.
دبیر طرح آسیا ویژن فوتبال کشور افزود: بر اساس طرح ویژه آسیا ویژن فدراسیون فوتبال ارائه خدمات نوین پزشکی به بازیکنان ، داوران و مربیان در باشگاه های ورزشی انجام می شود تا بازیکنان از نظر مسائل روانی و پزشکی مشکلی نداشته و فوتبال مدرن در کشور ارائه دهند.
به گفته او ، هدف کلی و اساسی از اجرای این طرح کمک به پیشرفت فوتبال بوده و با اجرای این طرح استعدادیابی فوتبال در کشور رونق بیشتری گرفته و انتظار می رود فوتبال پایه به رشد قابل توجهی دست یابد.
6130/6018



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن