تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ دخالت و اعمال نفوذی در انتخاب روسای هیات های ورزشی استان ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: هیچ دخالت و اعمال نفوذی در انتخاب روسای هیات های ورزشی استان ندارم کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی با اصل بی طرفی انجام می پذیرد، تاکید کرد: بنده به عنوان متولی ورزش استان هیچ گونه دخالت و اعمال نفوذی در انتخاب روسای هیات ها ندارم.


مجتبی جوهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ایرنا اظهار کرد: تاکنون 20 مجمع انتخاباتی برگزار کرده ایم که در تمامی آن ها بر رعایت قانون و اصل بی طرفی تاکید داشته و هرگز به خود اجازه نداده ام کسی بخواهد سلامت این مجامع را زیرسوال ببرد.
وی ادامه داد: در این مجامع و 20 نفری که به عنوان روسای هیات های مختلف انتخاب شده اند به چهار نفر آنان رای نداده ام اما این دلیل نمی شود که بخواهم از در مخالفت با وی وارد شده و نظر اعضای مجمع را نادیده بگیرم.
جوهری یادآور شد: اتفاقا برای اینکه شائبه ای هم ایجاد نشود تاکنون نهایت همکاری را با این افراد به عمل آورده و از صمیم قلب دوست دارم در کارشان موفق باشند چرا که پیشرفت و حرکت رو به جلوی هیات های استان در نهایت به نفع ورزش این دیار خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین در خصوص انتخاب برخی از اعضای مجمع نیز گفت: مربی و داوری که در مجمع حق رای دارد دارای بالاترین مدرک در حوزه مرتبط و کاری خود می باشد، علاوه بر این بازیکنان آن رشته نیز طی آن سال یا سال گذشته باید بالاترین مقام را در بین سایر هم رشته های خود کسب کرده باشند.
وی خاطرنشان کرد: در بین روسای هیات های شهرستانی نیز پنج نفری که آن ها پس از برگزاری نشست و جلسه تعیین کرده اند به نمایندگی از بقیه در مجمع حضور یافته و صاحب رای می شوند.
جوهری تاکید کرد: بنده هم مانند بقیه اعضا تنها یک رای دارم و به کاندیدایی که از نظم شایستگی بیشتری داشته باشد رای می دهم، حال این کاندیدا ممکن است از سوی سایرین نیز رای کسب کرده و به عنوان رییس جدید انتخاب شود و یا مانند آن چهار مورد ممکن است از رسیدن به ریاست باز ماند.
وی با بیان اینکه در مجامع انتخاباتی هیات های مختلف استان، مدنیت به نمایش گذاشته شده است اظهار کرد: آن هایی که دم از تقلب در مجامع انتخاباتی و اعمال نفوذ بنده در آن ها می زنند افرادی هستند که منفعتشان در خطر افتاده و جلوی سوء استفاده های آنان گرفته شده است.

** میزبانی اردوهای تیم ملی را به دلیل حمایت از ورزشکاران استان می پذیریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه رسیدگی و توجه به اوضاع ورزشکاران و قهرمانان استان یکی از اولویت های کاری این اداره کل محسوب می شود گفت: در همین راستا و برای اینکه حمایتی از ورزشکاران ملی پوش کرمانشاه به عمل آمده باشد حتی حاضر شده ایم با صرف هزینه های بالا، میزبانی اردوی تیم ملی آن رشته را تقبل کنیم.
جوهری، نمونه این کار را پذیرفتن اردوی یک هفته ای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در حمایت از سعید احمدی ملی پوش وزن 66 کیلوگرمی کرمانشاهی عنوان کرد و گفت: این در حالیست که اعتبارات ورزش استان در سال 93 و در مقایسه با سال 92 نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است.
وی یادآور شد: با وجود این کاهش اعتبارات، میزبانی 19 رویداد فرا استانی را پذیرفتیم که سه مورد آن ها یعنی جشنواره سنگنوردی بیستون، مسابقات جام جهان پهلوان تختی و تکواندو در سطح بین المللی برگزار شده است و در برنامه امسال نیز میزبانی 30 رویداد ملی و بین المللی را در تقویم خود گنجانده ایم.
جوهری تصریح کرد: علاوه بر انجام تمامی این کارها، شرایط تمرین را در منزل مسعود حجی زواره و ندا شهسواری دو تن از قهرمانان ورزش استان در رشته های تکواندو و پینگ پنگ را نیز فراهم کرده ایم تا در هر شرایطی بتوانند آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مختلف حفظ کرده و مجبور به مهاجرت از استان نشوند.
7458/8066



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن