تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار نیکلاس برنز با قانونگذاران دموکرات در مورد توافق اتمی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دیدار نیکلاس برنز با قانونگذاران دموکرات در مورد توافق اتمی ایران تهران - ایرنا - "نیکلاس برنز" معاون سابق وزارت خارحه در امور سیاسی و سفیر آمریکا در پیمان آتلانیتک شمالی "ناتو " به دعوت نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان با قانون گذاران دمکرات ملاقات کرد.


به گزارش ایرنا، آسوشیتدپرس گزارش داد: پلوسی سرپرستی کوشش هایی را که برای ترغیب دمکرات ها به حمایت از توافق اتمی ایران صورت می گیرد، برعهده دارد؛ آنها همچنین قرار است با باراک اوباما ملاقات کنند.
ساندر لوین نماینده دموکرات میشیگان در بیانیه ای گفت او بر این عقیده است که اگر ایران به سوی تهیه اسلحه اتمی حرکت نکند، اسرائیل، منطقه و جهان امن تر خواهد بود.
در این گزارش که پایگاه اینترنتی صدای امریکا بهنقلاز آسوشیتدپرس منتشرکرد، آمده است، در طرف دیگر، کمیته نیرومند روابط عمومی آمریکا - اسرائیل قرار دارد که با صرف میلیون ها دلار در زمینه تبلیغات سعی دارد قانون گذاران را متقاعد سازد که به ایران نمی توان اعتماد کرد و توافقنامه باید رد شود.
کنگره بررسی 60 روزه توافق بین المللی را آغاز کرده است و انتظار می رود در ماه سپتامبر به آن رای بدهد. اگر کنگره که در کنترل جمهوری خواهان است، قطعنامه ای در رد آن تصویب کند، رییس جمهوری آمریکا گفته است آن را وتو خواهد کرد.
دولت امیدوار است حمایت دموکرات ها را به اندازه ای که برای جلوگیری از خنثی شدن وتو لازم باشد، بدست آورد.
نگاه ها، بویژه بر قانونگذارانی مانند "دبی واسرمن" نماینده دموکرات فیلادلفیا، "اسیتو اسرائیل" نماینده دموکرات نیویورک و "استنی هویر" نماینده دموکرات مریلند، متمرکز است که هنوز اعلام نکرده اند رای آنها چگونه خواهد بود.
جان کری وزیر امور خارجه، اشتون کارتر وزیر دفاع و مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا روز چهارشنبه در جلسه کمیته نیروهای مسلح سنا حضور یافتند و به پرسش های سناتورها درباره توافقی اتمی با ایران پاسخ دادند.
شبک**1021 **1917



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن