تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: تغییر مدیر عامل برای سپاهان حاشیه ساز نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرکی: تغییر مدیر عامل برای سپاهان حاشیه ساز نیست اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به تغییر مدیرعامل این باشگاه گفت: سپاهان تیم بزرگی است و تغییرات مدیریتی در عملکرد این تیم تاثیری ندارد.


به گزارش ایرنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان با قدردانی از حمایت رسانه ها و هوادارن این تیم در قهرمانی تیم سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر، افزود: فصل گذشته را با دشواری سپری کردیم و در هفته های پایانی فشار و استرس زیادی به تیم وارد شد.
وی درباره انتخاب خود به عنوان بهترین مربی لیگ چهاردهم اظهارکرد: بدست آوردن این عنوان برای مربیان، بازیکنان و ورزشکاران حاصل کار جمعی است.
فرکی درباره تغییرات مدیریتی ایجاد شده در این باشگاه نیز گفت: وقتی در فصل گذشته خلیلیان و باقریان در مورد حضور من در سپاهان مذاکره کردند، بدون هیچ حاشیه و سر و صدایی به اصفهان آمدم و کار خود را به عنوان سرمربی تیم سپاهان شروع کردم.
وی افزود: از طرف خودم و مجموعه سپاهان و بازیکنان سپاهان از زحمات آقای خلیلیان مدیرعامل سابق سپاهان که حاصل آن کسب یک عنوان قهرمانی برای سپاهان بود، قدردانی می کنم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تلاش و زحمات خلیلیان بر کسی پوشیده نیست گفت: وی یکی از مدیران خوب ورزش کشور است و برکناری وی، تصمیم هیات مدیره باشگاه بود.
وی دوری از حاشیه ها را ازویژگی های چند سال اخیر باشگاه سپاهان عنوان کرد و افزود: همانگونه که آمدن من و رفتن کرانچار در فضای خوب و محترمانه رقم خورد، آمدن باقریان مدیرعامل جدید و رفتن خلیلیان مدیرعامل سابق سپاهان نیز به دور از حاشیه بود.
فرکی با اشاره به فصل و نقل و انتقالات گفت: در مورد بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند زیاد راضی نبودم ولی از جدا شدن جواهیر سوکای راضی هستم زیرا معتقدم این بازیکن نمی توانست به ما کمک کند .
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با اضافه شدن بازیکنانی مانند پادوانی، گردوانی، نجفی و میرزایی در کنار سایر بازیکنان یک مجموعه خوب را تشکیل می دهیم.
وی با بیان اینکه از بازیکنان تیم خود راضی هستم گفت: کمترین تغییرات را در تیم داشتیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ امسال نیز موفق ظاهر شویم.
فرکی بااشاره به اینکه دروازه بان سپاهان از شرایط آمادگی و قابلیت های خوبی برخوردارند، گفت: هر دو دروازه بان ما از شرایط خوب و طراز اول فوتبال ایران هستند و دورازه بان اول در تیم ما وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در لیگ امسال نیز کار دشواری در پیش رو داریم گفت: باید بگونه ای برای کسب عنوان قهرمانی برنامه ریزی کنیم که در هفته های پایانی به تیم فشار وارد نشود.
تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال خوزستان است.
پ/8114 / 2093**1379



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن