تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار اسلامشهر: واحد حراست چشمان بینای ادارات و سازمانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار اسلامشهر:
واحد حراست چشمان بینای ادارات و سازمانهاست
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: واحد حراست در هر اداره و سازمانی، چشمان بینای آن نهاد است.

خبرگزاری فارس: واحد حراست چشمان بینای ادارات و سازمانهاست



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، امیرالله حقیقی  ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول حراست فرمانداری اسلامشهر، اظهارکرد :واحد حراست در هراداره وسازمانی ، چشمان بینای آن نهاد بوده و حراست مسئول مراقبت ازآن مجموعه است .
 
حقیقی ضمن قدردانی از زحمات مسئول سابق حراست فرمانداری ، افزود : هر یک از شهروندان عزیز این منطقه می توانند ،در صورت داشتن گله یا شکایت از سایر ادارات و ارگانهای شهرستان به فرمانداری مراجعه و موضوع را پیگیری نمایند.
وی بیان داشت: همه مسئولات شهرستان باید بدانند که مردم به عنوان ولی نعمت ما عملکردمان را تحت نظر دارند و اقدامات ما را به پای نظام اسلامی می گذارند بنابراین باید با وحدت و همدلی همراه مردم و خدمتگزار آنان باشیم.
در این مراسم که با حضور مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری تهران ، در فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد ، ، مسئول جدید حراست فرمانداری اسلامشهر معرفی و مسئول سابق این واحد تودیع شدند.
بنا بر حکم مبتکر سراب مدیرکل استانداری تهران ، ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات چند ین ساله سید محمد حسینی کیا بعنوان مسئول سابق فرمانداری شهرستان اسلامشهر ، محمد قدوسی به عنوان مسئول جدیداین واحد منصوب و معرفی شد.
مراسم معارفه مسئول حراست فرمانداری با حضور مدیر کل حراست استانداری تهران ، فرماندار ، معاونین و بخشداران این شهرستان در محل دفتر فرمانداربرگزار واز زحمات و تلاشهای صادقانه حسینی کیا تجلیل و قدردانی بعمل آمد .
قابل ذکر است که سید محمد حسینی از نیروهای انقلابی و پیرو ولایت فقیه ، از افراد توانمند و بومی شهرستان اسلامشهر است که بالغ بر 5 سال مسئولیت حراست فرمانداری شهرستان اسلامشهر عهده دار بوده است .
انتهای پیام /67021

94/05/07 - 16:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن