تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیری: نفت و تراکتور مساوی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شیری: نفت و تراکتور مساوی می‌شود
مدافع نفت تهران گفت: برای بازی با تراکتورسازی همه تلاش خودمان را می کنیم تا دست پر به تهران برگردیم اما از حالا یک امتیاز در جیب خودمان داریم.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع نفت تهران درخصوص بازی این تیم مقابل تراکتورسازی و آمادگی تیمش برای این مسابقه گفت: خدا را شکر همه بچه ها آماده هستند و امروز هم آخرین تمرین خودمان را قبل از سفر به تبریز انجام دادیم و در آن منصوریان تاکتیک های در نظر گرفته شده برای این بازی را با بچه های تیم مرور کرد.

شیری درخصوص اینکه برای این بازی محروم و یا مصدومی در تبریز خواهند داشت، اضافه کرد: خدا را شکر در این بازی هیچ مصدوم ومحرومی نداریم و با تمام قوا و با تیمی شاداب به تبریز خواهیم رفت.

مدافع نفت تهران با بیان اینکه نفت باید از این بازی دست پر به خانه بازگردد، اظهار کرد: نظر شخصی من این است که حساسیت های بازی قبلی ما در لیگ چهاردهم تاثیر زیادی در این بازی خواهد داشت چون هر دو تیم که در بازی آخر جام قهرمانی را از دست دادند می خواهند دست پر برگردند و این مساله بسیار در روند بازی و زیبا شدن آن موثر خواهد بود.

شیری با تاکید بر این موضوع که نفت از این بازی یک امتیاز در جیب دارد، افزود: نفت در این بازی یک امتیاز از حالا در جیب خودش دارد چون در خارج از خانه بازی می کنیم و با یک بازی محتاط و منطقی ابتدا حریف را کنترل می کنیم و سپس به 3 امتیاز و برد فکر خواهیم کرد.

بازیکن نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا با این حرف باید منتظر یک بازی تدافعی از نفت مقابل تراکتور باشیم، تصریح کرد: منظورم این نیست که ما برای تساوی و دفاع به تبریز می رویم. منظور من این است که نه تیم ما و نه تیم تراکتورسازی با توجه به بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شده اند آنچنان هماهنگ نیستند. این مساله باعث می شود که هر دو تیم ابتدا دست به ارزیابی یکدیگر بزنند و به همین خاطر می گویم شاید این تفکر منجر به کسب یک تساوی و یک امتیاز بازی بشود.

با ترافیک بازیکن به وجود آمده در نفت شیری امسال در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا نه مساله دیگری بود که این بازیکن در پاسخ به آن گفت: خدا را شکر نفت امسال با بازیکنان خوبی که گرفته دیگر در هیچ نقطه ای احساس کمبود بازیکن نخواهد کرد. با این حال من همه تلاش خودم را کرده ام و این طور به نظر می رسد که در ترکیب اصلی هستم مگر اینکه کادرفنی در آخرین دقایق قبل از شروع بازی تصمیم جدید دیگری داشته باشد.

وی درباره آمادگی پیام صادقیان و سیدجلال حسینی و اینکه به این بازی خواهند رسید، اظهار کرد:

با تمرینات ویژه ای که علیرضا منصوریان برای سیدجلال و پیام صادقیان در نظر گرفت این دو بازیکن عقب ماندن خودشان را جبران کرده اند و تقریبا با تیم هماهنگ شده اند. امیدوارم با حضور این دو بازیکن موثر بتوانیم از تبریز دست پر برگردیم. نفت واقعا تیم خوبی است و دیدید که بخش عمده ای از جوایز برترین های لیگ گذشته را به خود اختصاص داد.

شیری در ادامه با بیان این مطلب که نفت برای ادامه روند سال گذشته اش امسال کار سختی پیش رو دارد، افزود: بدون شک تیم نفت تهران و بازیکنان آن که سال گذشته آنچنان مطرح نبودند حالا با پیشینه مدعی بودن در سه جام پا به لیگ جدید گذاشته اند. اتفاقی که بدون شک امسال کار ما را سخت تر از قبل خواهد کرد. خود من بعد از معرفی بیشتر پدیده ها از نفت تهران امیدوار شدم که بتوانم به عنوان یک پدیده یا بازیکن مطرح در جشن برترین های لیگ پانزدهم معرفی شوم.

وی افزود: هرچند شاید حق امثال من، مبعلی به عنوان آقای پاس گل، علی عزتی و حتی خود علی آقا منصوریان به راحتی نادیده گرفته شد و ما هم می توانستیم جزو کاندیداها باشم. خود من چیزی حدود دوهزار دقیقه بازی کردم و در 70، 80 درصد بازی های تیم موثر بودم. واقعا نمی دانم چطور می شود تیم نفت با رزومه کاری و کادر مدیریتی خوبی که داشت چرا نباید حتی این افراد در بین سه نفر کاندیداها هم قرار بگیرند و علیرضا منصوریان که تیشم در سه جام مدعی بود بعد از نفت که عنوان برترین تیم را کسب کرد به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شود. هرچه هست امسال تمام تلاشم را می کنم تا سال آینده در کنار تلاشی که برای رسیدن به تیم ملی می کنم به این مهم هم دست پیدا کنم.

شیری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیشنهاد خارجی که از آلمان داشت فقط یک کار تبلیغاتی بود یا واقعا جدی است، اظهار کرد: اصلا جنبه تبلیغی نداشت چون مدیر برنامه های من این هفته وارد تهران می شود تا اگر شرایط اوکی باشد نیم فصل از نفت جدا شوم. با این حال اگر هم اتفاقی نیفتد مساله خاصی رخ نخواهد داد و آنقدر تلاش می کنم تا هم در کنار رسیدن به تیم ملی یکی، دو مشتری خوب خارجی دیگر برای خودم دست و پا کنم چون هدفم تیم ملی و لژیونر شدن است و بس!


13:24 1394/05/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن