تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروزان: انگیزه زیادی مقابل استقلال دارم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فروزان: انگیزه زیادی مقابل استقلال دارم




دروازه بان سیاه جامگان گفت: استقلال که با کلی تغییر در این دیدار به میدان می رود و کسی هنوز نمی داند با چه سیستمی می خواهد در لیگ حاضر شود.





کاپ: محسن فروزان درباره آخرین شرایط تیمش پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:من در این مدت نتوانستم این تیم را در اردوهایی که داشت همراهی کنم اما از بازیکنان تیم شنیدم که در این مدت تمرینات خوبی برگزار شده است و همه آماده ورود به لیگ هستند.

وی درباره شرایط جسمانی خودش تأکید کرد: با اینکه نه با استقلال و نه با تیمی دیگر تمرین نداشتم اما خودم زیر نظر مربی اختصاصی بدنسازی ام تمریناتم را برگزار می کردم و از نظر شرایط جسمانی و آمادگی بدنی در وضعیت خوبی بسر می برم.

فروزان در این باره که آیا آمادگی بازی در دیدار فردا را دارد گفت: اگر رسول خطیبی صلاح بداند این آمادگی را دارم که در بازی فردا درون دروازه بایستم و مشکلی از این لحاظ ندارم.

او که به رغم داشتن قرارداد با استقلال از این تیم جدا شد و به سیاه جامگان پیوست درخصوص رویارویی با تیم فصل پیشش خاطر نشان کرد: این هم از خصوصیات قرعه کشی و فوتبال حرفه ای است که من تا همین چند روز پیش بازیکن استقلال بودم و حالا باید در لیگ جدید برتر برابر این تیم بازی کنم و شرایط حرفه ای ایجاب می کند که در این وضعیت زندگی کنیم.

فروزان که به نظر می رسید از اتفاقات اخیر ناراحت است و قصد داشته درباره باشگاه قبلی اش مصاحبه کند در این ارتباط گفت:اینقدر استقلال را دوست دارم که هیچ زمان نمی توانم حرفی بزنم تا این تیم تحت تأثیر قرار بگیرد. الان که هنوز بازی برگزار نشده و صحبتی هم نمی توان در این باره کرد و بهتر است تا بعد از بازی صبر کنیم.همیشه گفته ام استقلال را دوست دارم و تا آخر عمرم هم استقلالی می مانم.

دروازه بان سیاه جامگان در باره بازی فردا توضیح داد: هر دو تیم به نوعی ناشناخته هستند. استقلال که با کلی تغییر در این دیدار به میدان می رود و کسی هنوز نمی داند با چه سیستمی می خواهد در لیگ حاضر شود. تیم ما هم برای همه لیگ ناآشناست و مطمئن هستم که خیلی ها دوست دارند این تیم را در لیگ ببینند.

وی ادامه داد: از نفراتی که در تیم خیلی روحیه بالایی دارد رضا عنایتی است که همه بازیکنان او را دوست دارند و اتفاقا برای بازی با استقلال هم کلی انگیزه دارد. البته این انگیزه بین همه بازیکنان دیگر هم وجود دارد و خود من هم برای بازی فردا انگیزه های زیادی دارم.







تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن