تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا




آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.





طرفداری: آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش  SkySports، آندره ویزدم بازیکن ۲۲ ساله لیورپول به صورت قرضی به نوریچ خواهد پیوست. نوریچ، تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر مبلغ ۱.۲۵ میلیون پوند بابت انتقال قرضی این بازیکن هزینه کرده است.

♦ به گزارش Manchester Evening News، منچستر یونایتد علاقه ای به جذب نیکولاس اوتامندی، مدافع تیم والنسیا ندارد و در تابستان امسال پیشنهادی ارائه نخواهد کرد.

♦ به گزارش اسکای اسپورتس، آبو دیابی هافبک سابق توپچی ها، پیشنهاد تونی پولیس برای پیوستن به وست برومویچ را رد کرد. شواهد حاکی از آن است آبو دیابی قصد دارد به کشورش بازگردد و فوتبالش را در لوشامپیونه ادامه دهد.

♦ به گزارش Talksport، مارک هیوز مربی ولزی تیم استوک سیتی که در گذشته 15 سال برای منچستریونایتد توپ زده است علاقه مند به جذب آندری یارمولنکو ستاره تیم ملی اوکراین و دینامو کیف است.

♦ به گزارش  ESPN، تیم چلسی پیشنهاد جدیدی را برای جان استونز مدافع جوان انگلیسی اورتون به ارزش 26 میلیون پوند ارائه کرده است و اطمینان دارد که این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

♦ به گزارش Manchester Evening News، با از دست رفتن گزینه های دفاعی برای منچستر یونایتد، لوییز فن خال سرمربی این تیم قصد دارد دیگر به دنبال مدافعی در بازار نقل و انتقالات نباشد و به مدافعین حال و حاضر خود اعتماد کند.

♦ به گزارش  Daily Mail، ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی جویای قیمت الکس تلس دفاع کناری گالاتاسارای شده است. قیمت این بازیکن 8 میلیون پوند برآورد می شود.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس برای خرید درکسلر، تا سوپر کاپ ایتالیا صبر می کند. با وجود سخت گیری های شالکه، تیم یوونتوس همچنان شانس خوبی برای خرید این بازیکن دارد.

♦ به گزارش  اف سی اینتر نیوز، روبرتو تاکودا، مدیربرنامه های مدافع ژاپنی تیم اینتر میلان، اذعان کرد که احتمال معاوضه موکلش با فلیپه ملو هافبک تیم گالاتاسارای ممکن است.

♦ به گزارش توتو یووه، نماینده مارکو رویس تاکید دارد که موکلش قصد ندارد دورتموند را ترک کند. تیم ها قدرتمند اروپا از جمله رئال مادرید و یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن وی بودند.

♦ به گزارش آلفردو پدولا، میلان و رم در روز های آینده به توافق می رسند و میلان انتقال السیو رومانیولی را اعلام خواهد کرد.این بازیکن با رد پیشنهاد ناپولی، در یک قدمی میلان قرار گرفت.

♦ به گزارش  اسپورت ایتالیا،  ناپولی در آستانه نهایی کردن انتقال ولاد چریچس از تاتنهام است. پارتنوپی خیلی سریع رضایت این بازیکن را جلب کرده است و چریچس می تواند امروز راهی ایتالیا شود.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش  Mundo Deportivo، تیم بارسلونا قصد دارد با مبلغ 32 میلیون یورو پدرو رودریگز را به منچستر یونایتد  بفروشد و به جای وی با 18 میلیون یورو نولیتو بازیکن سلتاویگو  را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش  Sport، آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال خواهان به خدمت گرفتن سرخیو بوسکتس هافبک تیم بارسلونا است. با این وجود این بازیکن دوست دارد در نیوکمپ بماند و باشگاه نیز مایل به فروشش نیست.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Bild، در حالی که آرتورو ویدال امروز قرارداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ ثبت کرد شایعات حاکی بر این است که وی سالانه 10 میلیون یورو از باوارین ها حقوق خواهد گرفت.

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش اکیپ، مدافع تونسی باشگاه موناکو می گوید بارسلونا تنها باشگاهی نیست که دوست دارد به آن تیم برود. آیمن عبدنور اظهار داشت: برای من میلان و بارسلونا در یک سطح هستند.

♦ به گزارش  L"Equipe، تیم وست هم قصد دارد انکولو کانته مدافع کائن را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش L"Equipe، دو تیم پی اس جی و منچستر یونایتد بر سر انتقال آنخل دی ماریا امروز به توافق دست یافته اند.

♦ به گزارش منابع Sky، آبو دیابی هافبک 29 ساله فرانسوی با تیم مارسی به توافق نهایی دست یافته است.







تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن