تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798472170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه برتر استان کرمان در هفته فرهنگ پهلوانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رتبه برتر استان کرمان در هفته فرهنگ پهلوانی کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این استان به دلیل فعالیت های سال گذشته در هفته فرهنگ پهلوانی رتبه برتر کشور را بدست آورد که روز شنبه در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان در تهران از استان کرمان تقدیر می شود.


به گزارش ایرنا محمود محمودی نیا عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته فرهنگ پهلوانی افزود: روزهای هفته فرهنگ پهلوانی در استان کرمان با برنامه های متنوعی همراه خواهد بود.
وی با تقدیر از حمایت استاندار کرمان برای پیگیری رونق و توسعه ورزش استان گفت: چنین دوره ای که امروز در آن هستیم در ورزش نخواهد بود و کارهای بسیار خوبی برای حمایت و توسعه ورزش استان انجام شده است.
وی با اشاره به افتخار آفرینی محمدحسین ابارقی یکی از ورزشکاران استان در دو 200 متر و راهیابی او به المپیک 2020 ژاپن افزود: این ظرفیت در ورزش استان کرمان وجود دارد که بتوان بیش از سه یا چهار نماینده در المپیک 2020 ژاپن از استان کرمان حضور داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: آقای ابارقی توانست با تلاش شبانه روزی و پیگیری هایی که داشت سهمیه المپیک را بگیرد.
وی اظهار کرد: در تاریخ ورزش دو میدانی کشور و در دو 200 متر این اتفاق برای اولین بار افتاده است.
محمودی نیا با بیان اینکه من بودن و فرد بودن در ورزش باید کنار گذاشته شود خاطرنشان کرد: ورزش استان مهم تر از فرد است و باید منیت در ورزش برداشته شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه مدیریت های کوتاه مدت در ورزش آسیب زاست افزود: باشگاه مس کرمان در دوره مدیریتی بنده چهار بار مدیرعامل عوض کرد که این تغییرات به ورزش صدمه وارد می کند.
رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان هم در این نشست گفت: اولین بار در کشور در استان کرمان ورزش پهلوانی به مهدکودک ها راه پیدا کرده است.
محسن مساحی اظهار کرد: 80 درصد زورخانه بزرگ پهلوانی استان کرمان که می توان گفت در خاورمیانه بی نظیر است پیشرفت فیزیکی داشته که ممکن است در ایام دهه فجر سالجاری افتتاح شود.
وی با بیان اینکه سه میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه نیاز است افزود: این پروژه برای مدت حدود دو سال تعطیل شده بود که دوباره کار شروع شد و همچنین 850 متر مربع زیربنا دارد و قرار است در آینده بعد از راه اندازی، به خوابگاه و موارد دیگر مجهز شود.
وی خاطرنشان کرد: از اول تیرماه 93 که عهده دار این مسوولیت شدم 53 زورخانه وجود داشت که تا امروز شش زورخانه دیگر به این تعداد اضافه شده است.
مساحی اظهار کرد: با تفاهم نامه ای که بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با استانداری کرمان بسته شده قرار بر این است تا 13 یخدان دیگر بازسازی و به جمع زورخانه های استان اضافه شوند.
وی گفت: با فرمانداران شهرستان های جنوبی استان کرمان هم تفاهم نامه ای امضا شده است که بر اساس آن در بازه یک ساله فرمانداران اقدام به احداث زورخانه در آن شهرستان خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه ها در هفته فرهنگ پهلوانی در استان کرمان پرداخت.
یکی از پیشکسوتان ورزش استان کرمان هم در این نشست با اشاره به حمایت استاندار کرمان از ورزش و طرح مثلث توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گفت: اتفاقات خوبی را در همین مدت در ورزش شاهد بودیم و ارگان های صنعتی بزرگ همچون گل گهر، سرچشمه و فولاد به حمایت از ورزش پرداختند.
محمد صنعتی افزود: باید صفا، گذشت و صمیمیت در ورزش پهلوانی رعایت شود که با رعایت این موارد بسیاری از مسایل و مشکلات حل خواهد شد.
وی با انتقاد به اینکه در بعضی مواقع افراد غیر کارشناس سمت هایی را همچون در باشگاه های فوتبال عهده دار می شوند خاطرنشان کرد: این اتفاق مطمئنا باعث شکست می شود و آسیب زاست.
در پایان این نشست که در زورخانه لطفعلی شهر کرمان برگزار شد، هنر و اجرای ورزش پهلوانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران انجام شد.
هفته فرهنگ پهلوانی از ششم مردادماه در استان کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
7439/3028



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن