تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798931358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات جالب یادگار امام درباره فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اظهارات جالب یادگار امام درباره فوتبال




یادگار گرامی امام گفت: اگر مجموعه باشگاه های فوتبال زنده، فعال و پویا باشند در حوزه افتخارات ملی هم نتایج درخشانی حاصل می شود.





کاپ: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با مدیران و بازیکنان تیم فوتبال سایپا با اشاره به اهمیت موضوع افتخارآفرینی در جوامع، اظهار داشت: یک جامعه و ملت برای بقاء احتیاج به غرور دارد و حس افتخار باید به غرورملی منتهی شود. زیرا همانگونه که وقتی تیم محبوب یک فرد پیروز می شود او نشاط می یاید و وقتی شکست می خورد دچار ناراحتی می شود، در مسائل ملی هم این حالت ها شکل می گیرد.

وی یادآور شد: در تاریخ مواردی را سراغ داریم که با یک پیروزی ورزشی، یک شکست ملی در عرصه جنگ یا مسائل بین المللی جبران شده است. مثلا آلمانی ها در اولین جام جهانی فوتبال بعد از جنگ جهانی دوم، پیروزی خود را نقطه ای برای بازگرداندن غرور ملی به ملت آلمان می دانند. همانگونه که گل معروف مارادونا که آن را با دست به ثمر نشاند و تیم آن کشور را بر انگلستان پیروز کرد، در مقابل شکست در جنگ های جزیره فارکند شکل می گیرد.

سید حسن خمینی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی غرور ملی، قهرمانی در ورزش است، گفت: ورزش صرفا دارای بُعد قهرمانی نیست و همه مردم باید برای سلامت خود ورزش کنند؛ اما بخشی از انتشار و توسعه ورزش همگانی نیز ناشی از سرمایه گذاری در بُعد قهرمانی است. همانگونه که قهرمانی والیبالیست های تیم ملی ایران مانند یک سرمایه اجتماعی برای ایجاد نشاط بیشتر در مردم جهت پیگیری و انجام این ورزش است و پیش از این در وزنه برداری هم که همواره فراز و فرودهایی داشته است این موضوع مشاهده می شد.

وی با آرزوی موفقیت برای باشگاه سایپا، یکی از عوامل توفیق ملی در فوتبال را توجه به فوتبال باشگاهی دانست و افزود: هر وقت باشگاهها و آموزشگاه های فوتبال رقابت های عمیق، سنگین و منظمی داشته اند تیم های ملی قوی تری در نتیجه کار بیرون آمده است. البته ممکن است در دوره هایی کشورهایی نخبه گرایی کنند و برای چند نفر دوره آموزشی بگذارند اما دوره آن بازیکنان نیز بدون پشتوانه تمام می شود؛ همانگونه که کشورهای زیادی در دوره ای در ورزش مشخصی درخشیده اند و این توفیق بعد از مدتی تمام شده است، اما کشورهایی که مجموعه ای از باشگاههای زنده داشته باشند در بعد ملی هم توفیق پیدا می کند و حتی اگر در مقطعی بنا به عللی تیم های آنها شکست خورد، اما ظرفیت و بن مایه پیروزی در آنها وجود دارد.

یادگار امام با بیان اینکه فوتبال ما دارای بیماری هایی است که باید تلاش کرد برطرف شوند، تصریح کرد: اگر مجموعه باشگاه های فوتبال زنده، فعال و پویا باشند در حوزه افتخارات ملی هم نتایج درخشانی حاصل می شود.

وی با اشاره به تجربیات مربی تیم سایپا گفت: آقای جلالی جزو اولین مربیانی است که فعالیت علمی را وارد ورزش کرد؛ وی فردی بدون حاشیه و پرتوان است که درک خوبی از فوتبال داشته اند و حضور ایشان سرمایه ای برای تیم سایپاست.

سید حسن خمینی با اشاره به بی حاشیه بودن تیم سایپا گفت: باشگاههای بزرگ معمولا دارای حاشیه هایی هستند که توان آن باشگاه را به شدت کم می کند، اما ان شاء الله بی حاشیه بودن برای تیم سایپا تا پایان فصل باقی بماند، گرچه تاکنون در مورد سایپا حاشیه های سنگینی شنیده نشده است که این امر را باید به عنوان یک سرمایه حفظ کنید.

در ابتدای این دیدار، حمید سجادی عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در سخنانی به موفقیت های این تیم باشگاهی در سالهای فعالیت خود اشاره کرد و با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی برای حمایت از تیم های باشگاهی گفت: این یک وظیفه ملی است که دولت و دستگاههای مختلف از تیم های باشگاهی حمایت کنند تا بازیکنان آن در آینده بتوانند جای ملی پوشان را بگیرند.






تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن