تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816477554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آکادمی والیبال ظریف راه اندازی شد/ ناراحتی فرهاد از بی احترامیها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آکادمی والیبال ظریف راه اندازی شد/ ناراحتی فرهاد از بی احترامیها مشهد - ایرنا - آکادمی والیبال فرهاد ظریف، لیبروی مشهدی تیم ملی والیبال ایران روز سه شنبه در مشهد آغاز بکار کرد.


فرهاد ظریف در نشستی خبری به همین منظور از جمله اهداف راه اندازی این آکادمی را توجه به رده های سنی پایه، گسترش ورزش والیبال در بین نوجوانان و جوانان و ارائه تجربیات بزرگان و مربیان مطرح ورزش والیبال به علاقه مندان این ورزش ذکر کرد.
وی ادامه داد: ثبت نام در آکادمی والیبال از روز دوشنبه پنجم مرداد ماه آغاز شده و متقاضیان اعم از مرد و زن می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
ظریف گفت: حضور در این آکادمی به هیچ عنوان برای پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه استعدادیابی و ظرفیت سنجی بلندمدت استعدادهای برتر ورزش والیبال کشور مهمترین هدف آن است.
وی اظهار داشت: تیمداری در ده های سنی جوانان و امید از جمله اهداف بلند مدت آکادمی والیبال ظریف محسوب می شود و در این راستا در آینده نزدیک با جذب حامیان مالی، از بازیکنان مستعد و آموزش دیده در آکادمی فوق در ترکیب لیگهای مختلف کشور استفاده می شود.
او افزود: سه سالن ورزشی در مشهد در وهله نخست برای انجام تمرینات آکادمی در نظر گرفته شده است.
ظریف در ادامه با انتقاد از برخی برخوردهای مسوولان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال در سنوات گذشته با وی گفت: از بی احترامی نسبت به خود ناراحت هستم.
وی افزود: اگر بنا بود که من را از تیم ملی کنار بگذارند به صراحت این مساله را عنوان می کردند تا در زمان دیدارهای تیم ایران با آمریکا و روسیه بطور رسمی از این تیم خداحافظی کنم.
او ادامه داد: اگر ورزشکاران در اوج فعالیت خود از ورزش کنار بروند بهتر از آن است که در دوران افت از ورزش کنار گذاشته شوند.
لیبروی تیم ملی والیبال گفت: خیلی مسائل در تیم ملی ملی برای من در گذشته پیش آمد که نمی توانم همه آنها را تشریح کنم ولی با وجود این همه مشکلات و سختیها باز هم سرپا ایستادم.
وی اضافه کرد: نمی توانستم نوع برخورد با دیگر بازیکنان را تحمل کنم لذا در دو سال گذشته به رغم مخالفت روسای فدراسیون و سرمربی تیم ملی والیبال از این تیم خداحافظی کردم، ولی بعد از مدتی با پیگیریهای آنان دوباره به تیم ملی بازگشتم.
ظریف گفت: پارسال بعد از بازگشت دوباره به تیم ملی والیبال این تیم نتایج خوبی در رقابتهای بین المللی کسب کرد و تصمیم داشتم تا رقابتهای المپیک هم در ترکیب تیم ملی والیبال باقی بمانم.
وی افزود: به هیچ عنوان دنبال حاشیه سازی نیستم و همواره مطیع تاکیدات سرمربی و مسوولان تیم ملی هستم.
لیبروی تیم ملی والیبال ادامه داد: بعد از مصدومیت دستم در یکی از دیدارهای مقدماتی لیگ جهانی بنابر تاکید مسوولان تیم ملی برای درمان به ایران بازگشتم و بعد از درمان دست خود تمرینات مستمر را ادامه دادم و امیدوار بودم بعد از بازگشت تیم به ایران دوباره در ادامه مسابقات در ترکیب آن حضور داشته باشم.
وی گفت: ولی بعد از بازی خوب مرندی جایگزین من در تیم ملی والیبال، بنا به تشخیص سرمربی در ادامه مسابقات هم از من برای حضور در ترکیب تیم دعوت نشد و برایم بسیار سخت بود که با لباس شخصی برای تشویق تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یابم.
او در عین حال اظهارداشت: همواره برای حضور در ترکیب تیم ملی والیبال در رقابتهای بین المللی حاضر هستم و به هیچ عنوان قصد خداحافظی از این تیم را ندارم.
ورزش والیبال خراسان در 50 سال گذشته از ظرفیتها و استعدادهای بسیاری در رده های سنی گوناگون برخوردار بوده و بازیکنان بسیاری روانه تیمهای ملی کرده است که از جمله آنها می توان از مرحوم محمد عادل، نادر پاکرو، منوچهر و حسن شمشیری و منوچهر آخ شین، مهدی ناطقی و حمید شایقی یاد کرد.
فرهاد ظریف یکی از ورزشکاران مشهدی در 14 سال گذشته در ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان به عناوین مختلف نظیر کسب مقامهای بهترین لیبروی جهان، آسیا، مقام چهارم لیگ جهانی و مقام ششم رقابت های قهرمانی جهان دست یافته است.
فرهاد ظریف در دیدارهای نخست تا چهارم تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2015 در کشورهای آمریکا و لهستان ملی پوشان کشورمان را همراهی کرد اما در ادامه مسابقات بنا به تشخیص اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی دیگر در ترکیب این تیم در هشت مسابقه باقی مانده قرار نگرفت.
وی به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی که از هفته قبل آغاز شده است نیز دعوت نشد.ک/2
2095/1858



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن