تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803085241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه مدیر کل ورزش کرمانشاه از صدا و سیما محلی/انتظاری که ورزش استان از رسانه‌ها دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گلایه مدیر کل ورزش کرمانشاه از صدا و سیما محلی/انتظاری که ورزش استان از رسانه‌ها دارد استان‌ها > کرمانشاه - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، انتظارات جامعه ورزش استان را از رسانه‌ها تشریح کرد.


به گزارش  ایسنا مجتبی جوهری در نشستی خبری که امروز (ششم مرداد) به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی در سالن شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: یکی از حوزه‌هایی که می تواند برای استان در امر توسعه نقش آفرینی کند، حوزه ورزش است که باید بیش از اینها به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: امروز هیچ صدا و روشی رساتر از ورزش برای معرفی استان به جهانیان وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: قهرمانان ورزشی سفیران این دیار در سطح کشور و حتی در سطح جهان هستند و آنها هرجایی که بروند و در هر شرایطی که قرار بگیرند، کرمانشاهی هستند.

جوهری با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه ورزش و اینکه هرگز مخالف نقد سازنده نیست، افزود: انتقاد کردن کار بسیار ساده‌ای است، اما مهم آن است که انتقادات سازنده باشد، نه اینکه در مسیر تخریب و سیاه‌نمایی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها اگر به دنبال توسعه ورزش استان هستند، راهش تخریب و سیاه نمایی وضعیت ورزش استان نیست، بلکه راهش معرفی داشته‌ها و پتانسیل های این استان در حوزه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برخی رسانه ها به مشکلات ورزشکاران می پردازند و ما هم قبول داریم که آنها مشکلات متعددی دارند، اما اگر بخواهیم خواسته متوسط یک قهرمان ورزشی را که معمولا مسکن است فراهم کنیم، تمام بودجه یکسال این اداره کل به اندازه خرید یک مسکن برای یک قهرمان ورزشی نیست و این درحالی است که در طول سال گذشته استان کرمانشاه 24 قهرمان جهان در رشته های ورزشی مختلف داشته است.

جوهری تصریح کرد: هیچ موقع از انتقاد بجا و منطقی، البته همراه با پیشنهاد سازنده بدمان نمی آید.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان به ویژه صدا و سیما به رویدادهای بزرگ ورزشی استان آنگونه که شایسته است نمی پردازند. به عنوان مثال در حال حاضر مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در کرمانشاه در حال برگزاری است و آیا رسانه های استان به ویژه صدا و سیما توانسته به خوبی به آن بپردازد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: این مسابقات ملی در حال حاضر در سایت ویس القرن که به اعتقاد بزرگان ورزش‌های هوایی، بی‌نظیرترین سایت هوایی در کل کشور است برگزار می شود.

جوهری با بیان اینکه اعتقاد داریم پویایی در انتقاد کردن است اما سیاه نمایی به سود هیچ کس نیست، افزود: این وظیفه رسانه‌هاست که مسئولین مختلف استان را به تفکر ورزشی وادارند و مطالبات ورزشی استان را در قالب گزارشات خبری از آنها بخواهند.

وی همچنین به عملکرد ضعیف رسانه‌های استان در بحث برگزاری مسابقات تیم‌ملی فوتبال عراق در ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم همراهی رسانه های استان به ویژه صداوسیما، میزبانی این مسابقات بین‌المللی را از دست دادیم. مسابقاتی که می توانست برای استان کرمانشاه منشا خیر و برکات بسیاری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اگر تیم ملی عراق بازیهایش را در کرمانشاه برگزار می کرد بیشترین دردسرش برای اداره کل ورزش و جوانان استان بود، اما در عوض بیشترین مواهب را برای استان به همراه داشت.

جوهری یادآور شد: صداوسیمای کرمانشاه در یکی از برنامه های خود که با حضور یک کارشناس برگزار شد با انتقاد از برگزاری بازیهای تیم ملی فوتبال عراق در ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه، اعلام کرد که کرمانشاه استادیوم 15 هزار نفری را برای خارجی‌ها احداث کرده است. آیا این دیدگاه نوعی تنگ نظری و ندیدن افق‌های توسعه استان نیست؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه ما خودمان از هر کس دیگری بهتر می‌دانیم که چه مشکلاتی در ورزش استان است و اینکه چرا کشتی، بوکس و جودو به این حال و روز درآمده‌اند، اظهارکرد: رسانه ها وظیفه خطیری در امر توسعه دارند و ما نیز در حوزه ورزش از آنها انتظار داریم که از سیاه نمایی این حوزه بپرهیزند و با بیان و نمایش داشته های ورزشی به رشد ورزش دیار قهرمانان و پهلوانان کمک کنند.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - تاثیر رسانه‌ها - وزارت ورزش و جوانان - سازمان صدا و سیما - ورزشگاه - خبرآنلاین - رسانه -




سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:17:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن