تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحي برند مد و لباس ملي از سوي شهرداري/ باقي ماندن مصوبه اعزام شهرداري به ارائه مطالعات اقتصادي از سال 86


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲ق.ظ)
طراحي برند مد و لباس ملي از سوي شهرداري/ باقي ماندن مصوبه اعزام شهرداري به ارائه مطالعات اقتصادي از سال 86 موج - عضو کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: شهرداري مي تواند در رابطه با اجراي سياست هاي حجاب و عفاف برند ملي مد و لباس را طراحي و در اختيار مردم قرار دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مجتبي شاکري در يک صد و هفتاد و سومين جلسه علني از شوراي شهر تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر دغدغه هاي زيادي در رابطه با لباس ملي در کشور وجود دارد.
وي افزود: ذهن هاي خلاقي در ايران هستند که مي توانند برند و مدهاي جديدي را طراحي کرده و شهرداري مي تواند با برپايي فراخوان و نظارت بر برندهاي ارائه شده لباس هاي جديدي را معرفي کند.
شاکري با اشاره به اجرايي نشدن مصوبه مرتبط با الزام شهرداري تهران نسبت به ارائه مطالعات زيستي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي خاطر نشان کرد: مصوبه اي در شوراي سوم در دستور کار قرار گرفت که بر اساس آن شهرداري موظف شده بود که در رابطه با برخي از موضوعات مطالعاتي را داشته باشد.
وي ادامه داد: از آن زمان تاکنون در رابطه با آن مصوبه هيچ اقدامي صورت نگرفته و انتظار ما اين است که شوراي چهارم اين موضوع را مورد بررسي قرار دهد.
عضو کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اهميت توافق صورت گرفته شده ميان ايران و کشورهاي 1+5 اذعان کرد: اين که موضوع توافق هم در مجلس شوراي اسلامي و هم در پارلمان شهري مورد پيگيري اعضا است، به دليل اهميت موضوع بوده است.
وي تاکيد کرد: نبايد توافق حاصل شده را پايان کار بدانيم زيرا تا اجرا شدن تعهدات کشورهاي عضو گروه 1+5 فاصله زيادي وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن