تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عطایی: برای جذب بازیکن عجله نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عطایی: برای جذب بازیکن عجله نداریم
سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: متاسفانه برخی تیم‌ها با ارائه پیشنهادهای بالا بازار نقل و انتقالات را خراب می کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس بهروز عطایی، درمورد شرایط تیم والیبال کاله آمل برای حضور در رقابت‌هاب لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بازار نقل و انتقالات خراب شده است. حبابی ایجاد شده که کار را برای تیم‌های امثال ما سخت کرده و باید منتظر بمانیم تا برخی تیم‌ها بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند تا این حباب بترکد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چند بازیکن جذب کرده‌ایم و در تلاش هستیم تا یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کنیم. برای جذب ملی‌پوشان هم برنامه داریم و عجله نمی‌کنیم. فعلاً منتظر هستیم تا تکلیف برخی تیم‌ها مشخص شود و پس از بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی تیم‌ها به 30 بازیکن پیشنهاد داده‌اند، این در حالی است که تنها 7-8 بازیکن را می‌توانند جذب کنند. برای جذب بازیکن عجله نداریم و سعی می‌کنیم در نقاطی که نیاز داریم با بازیکنان مذاکره کنیم. تمرینات کاله را از 15 مرداد آغاز خواهیم کرد.

وی درمورد تیم های تازه‌وارد لیگ برتر خاطرنشان کرد: ای کاش همه‌چیز طبق قانون باشد. همیشه تیم‌هایی هستند که بیایند و بازار نقل و انتقالات را خراب کنند و به دروغ بگویند که قراردادهای‌شان بالا نیست. به نظر من تیم‌ها برای ورود به لیگ برتر والیبال باید یک پروسه را طی کنند نه اینکه یک شبه با هزینه کردن پول‌های زیادی وارد لیگ شوند، چراکه با این شرایط والیبال تخریب می‌شود.

عطایی درمورد سطح انتظارات مردم آمل از تیم شهرشان، اظهار داشت: سعی می‌کنیم تیمی را آماده کنیم که مردم از تماشای بازی‌هایش لذت ببرند.





08:45 1394/05/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن