تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798513485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان توانایی برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی جهانی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان: لرستان توانایی برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی جهانی را دارد خرم آباد - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان گفت : امکانات موجود استان توانایی برگزاری و میزبانی مسابقات جهانی را دارد.


علی یاور عزیز پور روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم فدراسیون کشتی کشور مجوز میزبانی مسابقات بین المللی و حتی قهرمانی کشتی جهان را برای توسعه ورزش به استان لرستان واگذار نماید.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون کشتی توانایی لرستان را در برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در سه رده سنی خردسالان ،نونهالان و پیشکسوتان مثبت ارزیابی نموده است،اظهار داشت : کشتی ورزش اول کشور و استان لرستان بوده و امیدواریم با برگزاری اینگونه مسابقات ورزش کشتی را به جایگاه اصلی خود در دنیا باز گردانیم.
عزیز پور با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشتی همزمان بر روی شش تشک با رینگ و گارد اطراف تشک تا کنون امری بی سابقه و نکته مثبتی در فضای ورزش کشتی کشور است تصریح کرد : سالن خانه کشتی شهید چاغروند مجموعه تختی شهرستان خرم آباد با تغییرات و استانداردسازیهای بین المللی دارای استاندارد های لازم برای میزبانی مسابقات کشتی در سطح بین المللی و جهان است.
وی با بیان اینکه خانه کشتی خرم آباد ظرفیت میزبانی دو هزار نفر را دارد ،افزود : همچنین بزرگترین سیستم تهویه هوا در این سالن طراحی شده است و به زودی راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور در خرم آباد بالغ بر 100 نفر تجربه مدیریتی در سطح ملی خود را ارائه نمودند، اظهار داشت : در واقع بحث مدیریت برگزاری مسابقات بین المللی در استان نهادینه شده است و توانایی برگزاری مسابقات سطوح بالاتر را نیز دارا هستیم.
وی در خصوص ظرفیتهای این سالن در بعد فضای مناسب خوابگاهی برای ورزشکاران ،فضا و سالن ورزشی استاندارد ،افزود :همزمان با استاندارد سازی و توسعه فضای ورزشی، ساخت و ساز و فضای فیزیکی ،فضای نمازخانه نیز در سالن ورزشی خانه کشتی ایجاد شده است و مسائل فرهنگی ،نیز مد نظر قرار گرفته شده است.
عزیز پور با بیان اینکه در برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی خردسالان کشور کوچکترین محدودیت و دغدغه ای احساس نشده است ،تصریح کرد :رضایت کادر برگزاری مسابقات ،داوران ،مربیان و کشتی گیران نشان از ظرفیت لرستان در برگزاری مسابقات بین المللی است.
وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 70 کشتی گیر در مسابقات قهرمانی خرد سالان و نونهالان کشور در لرستان به رقابت پرداختند ،افزود : در این رویداد ها استعداد و ظرفیت ورزش لرستان در بعد قهرمانی و در بعد توانایی میزبانی مسابقات بین المللی بدون وجود کوچکترین مشکل به نمایش گذاشته شد.
7267/6060



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن