تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل اینتر در خاور دور


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل اینتر در خاور دور
رئال مادرید در اولین بازی تدارکاتی خود در کشور چین لحظاتی پیش موفق شد اینتر را با 3 گل از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال که برای برگزاری دو بازی دوستانه به کشور چین سفر کرده، در اولین دیدار به مصاف اینتر رفت. بنیتس و مانچینی، ترکیب مطمئن و متشکل از بازیکنان اصلی خود را از ابتدا به میدان فرستادند.

اینتر بازی را قدرتمندانه آغاز کرد اما رئال مادرید با حمایت بخش اعظمی از ورزشگاه، رفته رفته کنترل بازی را در اختیار گرفت و پس از خلق چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 28 توسط خسه به گل دست یافت. خسه پاس بلند مارسلو را به زیبایی کنترل کرد و پس از فریب مدافع مستقیمش، با ضربه دقیق پای چپ، هندانوویچ را مغلوب کرد.






رئال مادرید سه فرصت خوب گلزنی دیگر را نیز توسط رونالدو و بیل از دست داد ضمن اینکه اینتر هم توسط هرنانس یک فرصت خوب برای جبران گل خورده به دست آورد اما آن را از دست داد تا نیمه اول با برتری یک گله رئال به اتمام برسد.

 نیمه دوم با 4 تعویض برای رئال شروع شد. رونالدو، په په، بیل و راموس از زمین خارج و به جای آنها واران، ناچوف واسکز و چریشف وارد زمین شدند. این نیمه نیز تحت کنترل رئالی ها بود و آنها به دو گل دیگر دست یافتند.






دقیقه 55، واران روی پاس واسکز موفق به گلزنی شد و در دقیقه 87 نیز خامس رودریگز روی یک ضربه آزاد و به زیبایی هرچه تمام تر، گل سوم را وارد دروازه اینتر کرد. خامس دقایقی قبل به جای ایسکو وارد زمین شده بود.

بدین ترتیب رئال مادرید پس از برتری 4-1بر سیتی در ملبورن، یک پیروزی پرگل دیگر نیز کسب کرد تا در مسیر برد در بازی های دوستانه قرار داشته باشد. بازی بعدی رئال مقابل میلان خواهد بود.


18:28 1394/05/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن