تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798979923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو:درمورد بازیکنان در رسانه‌ صحبت نمیکنم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برانکو:درمورد بازیکنان در رسانه‌ صحبت نمیکنم
برانکو:درمورد بازیکنان در رسانه‌ صحبت نمیکنم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد اینکه چه مسائلی برای جذب بازیکنان وجود داشته باید در کمیته فنی صحبت کنیم نه رسانه.


به گزارش فرهنگ نیوز، برانکو ایوانکوویچ در مورد شرایط پرسپولیس در مصاحبه‌ای قبل از شروع تمرین،‌ به فارس گفت: بازی‌های لیگ نزدیک به هم است همه حریفان قوی هستند. منتظر شروع بازی‌های لیگ و هیجانات فصل هستیم طبیعی است که در شروع فصل مشکلاتی داشتیم. در روز اول کار را با 5 نفر شروع کردیم اما در 15 روز آخر تقریبا تکمیل شدیم. البته وضعیت مایکل اومانیا هنوز مشخص نشده است. بقیه بازیکنان در حال رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب هستند. از بازیکنان راضی هستم و تلاشی که آنها کردند را در مسابقات نتیجه‌اش را می‌بینیم.
 
وی تاکید کرد: انتظار از پرسپولیس این است که از هفته اول خوب کار کنیم. طبیعی است که هیچکس بحثی که ما مطرح کردیم را به عنوان بهانه قبول نمی‌کند. تمرینات ما تا پایان فصل متوقف نمی‌شود به طور مداوم کار می‌کنیم 10 بازیکن جدید داریم که هم به زمان و کار مداوم نیاز داریم. چیزی که ما را خوشحال می‌کند حضور بازیکن جدید و حضور 16 بازیکن بین 20 تا 25 سال است که یک سرمایه بزرگ محسوب می‌شود.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خواهان جذب مهاجم بود اما این اتفاق نیفتد، خاطرنشان کرد: چند موقعیت برای عقد قرارداد با برخی بازیکنان را داشتیم اما این اتفاق نیفتد. نمی‌خواستیم هرکسی را با هر شرایطی بگیریم. می‌خواهیم یک بازیکن با کیفیت بگیریم که ریسک‌مان حداقل شود. اکنون مهدی طارمی، امید عالیشاه، حاتمی جوان و علی علیپور را داریم. در پست خط حمله نفرات خیلی خوبی داریم اما به هرحال همچنان به دنبال مهاجم خواهیم بود.
 
وی در مورد اینکه آیا علی‌عسگر و شعبانی را می‌خواسته و آیا باشگاه مخالف بوده است، تصریح کرد: این نفرات بازیکنان ما هستند و من به آنها اطمینان دارم. بارها گفتم هیچ وقت در مورد اسامی حرف نمی‌زنم یک زمان شما بازیکنی را جذب می‌کنی اما یک زمان بازیکنی که می‌خواهی به تیم اضافه نمی‌شود. دلیل این مسئله می‌تواند بودجه یا قرارداد داشتن بازیکن با تیم دیگری است. مایل نیستم در این مورد صحبت کنم. بازیکنان فعلی که در تیم حضور دارند معرف پرسپولیس هستند.
 
وی افزود: در مورد بازیکنان نظر نمی‌دهم نه در مورد کسانی که جذب کردیم و نه درمورد کسانی از جمع ما رفتند در مورد کسانی که جذب تیم هم نشدم حرف نمی‌زنم. بنده دوست دارم رونالدو را جذب کنم اما آیا این مسئله شدنی است. نمی‌دانم مشکل کجاست بنده در تیم مسئولیت دارم و علی‌رغم همه مسائل من پاسخگو هستم.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برخی بازیکنان مثل حمید علی‌عسگری را می‌خواسته ولی باشگاه با آن مخالفت کرده است، اظهار داشت: با عبدی در مورد این موارد صحبت می‌کنم. این مسائل جایش در رسانه نیست بلکه باید در کمیته فنی بیان شود. چیزی که من می‌گویم این است که این بازیکنان برای پرسپولیس هستند و به آنها اعتماد کامل داریم.
 
برانکو در مورد محرومیت سوشا مکانی از حضور در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر، گفت: 2 گلر خوب و جوان داریم. ایمان صادقی تازه به پرسپولیس آمده است. آیا بازیکن طی پنج روز می‌تواند آماده شود؟ مطمئنا این کار شدنی نیست. بنابراین او آماده نخواهد بود اما می‌تواند بازی کند. این مشکلات ما است. محسن مسلمان و وحید حیدریه 8 روز قبل اضافه شد و سایر نفرات قبل از سفر به ترکیه به تیم اضافه شدند برای آمادگی بازیکنان نیاز به گذشت زمان بیشتری داریم.
 
وی افزود: در حال حاضر با حضور اومانیا لیست ما 24 نفره است. از این تعداد 16 بازیکن در رده سنی 20 الی 25 سال هستند بنابراین تعداد زیادی از این جوانان بازی می‌کنند. صادقی و قدیمی‌پور، نوراللهی، کمندانی، احمدزاده، انصاری، مسلمان، حیدریه، علیپور، طارمی و ... بازیکنان جوان ما هستند. در جوانان شادابی و استحکام می‌بینیم که این حسن‌ها به تیم منتقل می‌شود. طبیعی است که آنها دائم در اوج نخواهند بود و نواسان خواهند داشت اما من آنها را باور دارم و می‌دانم که می‌توانند موفق شوند.



کلید واژه ها برانکو پرسپولیس



94/5/5 - 18:01 - 2015-7-27 18:01:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن