تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804784423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش ضريب پايداري انتقال گاز در زمستان با تعميرات خط دوم سراسري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵ب.ظ)
افزايش ضريب پايداري انتقال گاز در زمستان با تعميرات خط دوم سراسري موج - اجراي عمليات تعميرات اساسي روي خط دوم سراسري در منطقه پنج عمليات انتقال گاز، ضريب پايداري انتقال گاز اين خط لوله در فصل زمستان را افزايش داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد خدري، مدير منطقه پنج عمليات انتقال گاز، گفت: در اين پروژه که کمتر از يک ماه پيش آغاز شده، ۲۱ نقطه بحراني شناسايي و عمليات لازم براي رفع عيب اين نقاط در حال انجام است.
حميد خدري افزود: بر اساس نتايج پيگراني هوشمند که توسط واحد بازرسي فني انجام شده نقاط بحراني در محدوده ۸۶ کيلومتر از خط دوم سراسري شناسايي شده است.
وي يادآور شد: عمليات حفاري، برداشتن پوشش، انطباق گزارش پيگراني هوشمند با وضع ظاهري لوله، برش، جوشکاري، راديوگرافي، سند بلاست، عايق‌کاري و دفن لوله از جمله فعاليت‌هايي است که بايد در هر ۲۱ نقطه انجام شود.
خدري با اشاره به فرايند تأمين لوله تصريح کرد: لوله‌هاي مورد نياز بايد هر شاخه با يک تريلر از فاصله ۲۵۰ کيلومتري بارگيري و پس از حمل در محل‌هاي مختلف تخليه شود.
وي ادامه داد: سه تيم براي انجام اين تعميرات تجهيز شده که يک تيم آن از واحد عمليات ساختماني، تيم دوم از مرکز بهره‌برداري فراشبند و تيم سوم از ساير مراکز بهره‌برداري خطوط لوله تشکيل شده است.
مدير منطقه پنج عمليات انتقال گاز در خصوص خدمات ماشين‌آلات و حمل‌ونقل اين عمليات اظهار کرد: بيل مکانيکي، لودر، کاميون جوش، دستگاه برش گرم و سرد، سايد بوم و جرثقيل، تريلر کمرشکن، کاميون سوخت‌رساني، کاميون آب‌رساني و خودروهاي سبک در اين عمليات فعال بوده و يک تيم تعميراتي نيز در محل پروژه حضور مستمر دارند.
وي در خصوص ايمني و بازرسي فني اين عمليات اعلام کرد: کارشناسان ايمني و بازرسي فني در تمام عمليات به‌ صورت مقيم در کارگاه حضور دائم داشته و بر فعاليت‌ها نظارت مي‌کنند.
وي در ادامه ضمن اشاره به خدمات پشتيباني، يادآور شد: با تلاش واحد خدمات اجتماعي و رفاهي، سه محل اسکان در ايستگاه‌هاي شير بين‌راهي به ظرفيت ۷۵ نفر با امکانات رفاهي تجهيز شده است و غذاي مورد نياز نيز هر روز از رستوران تأسيسات فراشبند به محل پروژه حمل مي‌شود.
وي در خصوص فعاليت روابط عمومي نيز گفت: مستندسازي همراه با عکس و فيلم‌برداري از تمام فعاليت‌هاي صورت گرفته به‌طور مداوم صورت مي‌گيرد و در پي آن محصولات مختلفي نظير نشريه، خبر، مصاحبه مطبوعاتي، ساخت فيلم مستند صنعتي و... صورت خواهد گرفت.
مدير منطقه پنج عمليات انتقال گاز با برشمردن ساير خدمات ارائه شده از واحدهاي مختلف تأکيد کرد: تاکنون کليه فرآيندهاي مالي و تأمين کالاي پروژه در کوتاه‌ترين زمان از طرف امور مالي و واحد تدارکات عمليات کالا صورت گرفته است.
منطقه پنج عمليات انتقال گاز به‌عنوان يکي از مناطق ۱۰ گانه شرکت انتقال گاز ايران، زنجيره مياني بخش بالادستي (پالايشگاه‌هاي پارس جنوبي، فجر جم و پارسيان) و بخش پايين‌دستي (شرکت‌هاي گاز استاني) محسوب مي‌شود که با انتقال ۷۰ درصد گاز کشور از اين مبادي به نقاط مصرف، عنوان گلوگاه را به خود اختصاص داده است.
اين منطقه با برخورداري از چهار هزار و ۲۰۰ کيلومتر خط لوله و ۱۲ تأسيسات تقويت فشار گاز، سال گذشته ۱۳۱ ميليارد مترمکعب گاز را به مراکز مصرف منتقل کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن