تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815014086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمندانی: جواب اعتماد برانکو را می‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمندانی: جواب اعتماد برانکو را می‌دهم
بازیکن ملی پوش و جوان پرسپولیس می گوید باتوجه به اینکه برانکو در این مدت در مصاحبه هایش اعلام که به میلاد کمندانی اعتقاد دارد و در بازی های دوستانه به او میدان داده است. قصد دارد جواب اعتمادش را باشروع مسابقات لیگ بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، کمندانی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و سه بازی تدارکاتی خیلی خوب انجام دادیم. ادامه تمریناتمان را هم هر روز در تهران پیگیری می کنیم تا انشاالله شرایطمان برای بازی اول عالی باشد تا بتوانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد دیدار با پدیده مشهد درهفته ابتدایی لیگ ادامه داد: بازی با پدیده در تهران و استادیوم آزادی است و قطعا تیم حریف مثل ما تمرین کرده و زحمت کشیده ولی ما نیز با تمام قوا جلو می رویم تا برنده بازی باشیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد صحبت برانکو مبنی بر اینکه به او اعتقاد دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر در بازی های دوستانه ای که انجام شد آقای برانکو به من بازی داد. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم و از طرف دیگر دل هواداران را شاد کنم و برای موفقیت پرسپولیس تمام تلاشم را می کنم. تنها هدفم این است که خوب بازی کنم.

کمندانی در مورد اینکه دریافتی از باشگاه پرسپولیس داشته یا خیر گفت: قبل از سفر به ترکیه باشگاه پول فصل گذشته بازیکنان را داد اما از پول امسال مان اصلا دریافتی نداشتیم.

وی در پایان افزود: انشالله بتوانیم بازی اول لیگ را با برد پشت سر بگذاریم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم و با روحیه ای دو چندان لیگ را ادامه دهیم.


12:00 1394/05/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن