تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکزيک؛ قهرمان گولد کاپ 2015 شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
مکزيک؛ قهرمان گولد کاپ 2015 شد موج- مکزيکي ها ساعتي پيش موفق شدند با عبور از سد جامائيکا، به قهرماني در گولد کاپ 2015 دست پيدا کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مکزيک توانست با پيروزي 3 بر يک مقابل جامائيکاي شگفتي ساز، براي دهمين بار به قهرماني در اين مسابقات دست پيدا کند. آن ها حالا دو برابر آمريکا جام قهرماني اين مسابقات را دارند و سه بار در چهار دوره اخير به قهرماني در آن دست پيدا کرده اد.
بازي امروز صبح که در فيلادلفيا آمريکا برگزار مي شد، ياران ميگوئل هررا توانستند يک عملکرد عالي از خود نشان دهند و آندرس گواردادو، خسوس کرونا و اريبه پرالتا سه گل گل سبزها را به ثمر رساندند.
در شرايطي دو تيم پا به ديدار فينال گذاشتند که سرنوشت متفاوتي را در مرحله نيمه نهايي تجربه کرده بودند. از سويي جامائيکا حضور داشت که با يک نمايش ديدني موفق شد تيم ميزبان آمريکا را شکست دهد و از سوي ديگر مکزيک بود که با فاکتور داوري مشکوک در ديدار مقابل پاناما پا به اين مرحله گذاشته بود.
در دقيقه 31 بازي بود که ضربه شروع مجدد به پل آگيلار رسيد اما پس از ضربه نصفه نيمه اين بازيکن، گواردادو با يک والي ديدني توانست تيم کشورش را پيش بيندازد. در دقيقه دوم از نيمه دوم بود که کرونا پس از توپ ربايي از مايکل هکتور و با عبور از رايات تامپسون، توانست دومين گل بازي را به ثمر برساند. هکتور بار ديگر در دقيقه 61 در دفع توپ ارسالي ناکام ماند تا پرالتا از فاصله نزديک دروازه را باز کند. درن متوکس در دقيقه 80 يکي از گل ها را جبران کرد.
مکزيک که بهترين نمايش جام خود را براي فينال گذاشته بود، پيش از فينال تنها در يکي از مسابقات به برتري در 90 دقيقه بازي رسيده بود. آن ها در گروه خود پايين تر از ترينيداد و توباگو ايستادند و بازي هاي دور حذفي را با نتايجي نزديک در وقت هاي اضافه بردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن