تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برنامه‌ريزي و فعاليت هدفمند سازمان تأمين اجتماعي در حوزه ورزش همگاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۸ق.ظ)
لزوم برنامه‌ريزي و فعاليت هدفمند سازمان تأمين اجتماعي در حوزه ورزش همگاني موج - مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي با تأکيد بر لزوم برنامه‌ريزي و فعاليت هدفمند اين سازمان در حوزه ورزش همگاني گفت: سازمان تأمين اجتماعي براي ترويج ورزش همگاني در بين بازنشستگان و مستمري‌بگيران آمادگي کامل دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، سيدتقي نوربخش، مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي، در جلسه شوراي ورزش سازمان تأمين اجتماعي اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع سرمايه انساني و رسالتي که سازمان تأمين اجتماعي در قبال مستمري‌بگيران بر عهده دارد، مي‌توانيم در حوزه ورزش همگاني اقدامات مناسبي را در دستور کار قرار دهيم.
وي با بيان اين که هزينه‌اي که در حوزه درمان مستمري‌بگيران پرداخت مي‌شود 3 برابر ساير افراد تحت پوشش تأمين اجتماعي است، افزود: براي جلوگيري از بيماري و افزايش روحيه نشاط و شادابي در جامعه بزرگ مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي بايد تلاش بيشتري داشته باشيم.
نوربخش با اشاره به جامعه 5 ميليون نفري بازنشستگان و مستمري‌بگيران اصلي و تبعي سازمان تأمين اجتماعي گفت: در رابطه با اين عزيزان بايد اقداماتي کنيم تا باعث همبستگي و تعلق خاطر بيشتر آنان به سازمان تأمين اجتماعي شود.
به گفته نوربخش؛ برگزاري المپياد ورزشي که در سال گذشته در سازمان تأمين اجتماعي انجام شد، رضايتمندي بالايي را در بين مستمري‌بگيران ايجاد کرد و باعث شد که توسعه ورزش همگاني در بين بازنشستگان مورد توجه سازمان تأمين اجتماعي قرار گيرد.
مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي بر لزوم توسعه ورزش همگاني در بين مستمري‌بگيران و همچنين کارکنان شاغل در مراکز بيمه‌اي و درماني اين سازمان تأکيد کرد و گفت: بايد راهبردهاي مشخصي در اين حوزه داشته باشيم و براساس راهبردهاي کلان، استراتژي و همچنين برنامه عملياتي سازمان را طراحي کنيم. برنامه عملياتي سازمان بايد به خوبي طراحي شود و در تدوين راهبردها بايد دقت کافي صورت گيرد تا اين راهبردها در سازمان ماندگار باشد.
نوربخش توزيع عادلانه امکانات ورزشي در سراسر کشور را مورد تأکيد قرار داد و افزود: در اين رابطه نيز بايد استراتژي مشخصي داشته باشيم و بايد راهبرد سازمان را در رابطه با خريد خدمت و يا ايجاد مراکز ورزشي تدوين کنيم تا در سطح کشور هماهنگي مناسب در توزيع امکانات ورزشي به وجود آيد.
وي ادامه داد: در سازمان تأمين اجتماعي هزينه‌هاي قابل‌توجهي در حوزه ورزش انجام مي‌شود و بايد اين هزينه‌ها را با راهبردهاي مشخصي انجام دهيم و ساماندهي لازم را داشته باشيم.
معاون حقوقي، پارلماني و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اقدامات بسيار خوب انجام شده و در دستور کار سازمان تأمين اجتماعي در حوزه ورزش همگاني، نشاط و سلامتي روحي و جسمي بازنشستگان ارتقا مي‌يابد و اجراي اين برنامه‌ها توسط سازمان تأمين اجتماعي شايسته تقدير است.
اميررضا خادم، با اشاره به امکانات و پتانسيل‌هايي که در اختيار سازمان تأمين اجتماعي قرار دارد، اظهار داشت: با استفاده بهينه از اين پتانسيل‌ها مي‌توان امکانات ورزشي مفيدي را براي بازنشستگان فراهم کرد.
وي ضمن اعلام آمادگي براي تعامل سازنده وزارت ورزش و جوانان با سازمان تأمين اجتماعي براي توسعه ورزش همگاني، گفت: مي‌توانيم با تجهيز امکانات موجود در وزارت ورزش از اين اماکن استفاده بهينه داشته باشيم و امکانات مناسبي را براي 5 ميليون نفر مستمري‌بگير سازمان در سراسر کشور ايجاد کنيم. اين کار مي‌تواند به صورت جدي در سازمان تأمين اجتماعي و وزارت ورزش و جوانان دنبال شود.
خادم با اشاره به نشاط و شادابي که در اثر اقدامات و فعاليت‌هاي ورزشي سازمان تأمين اجتماعي در بين جامعه هدف ايجاد شده است، ادامه داد: با توجه به گستردگي دامنه افراد تحت پوشش سازمان تأمين اجتماعي جا دارد که سازمان به موضوع ورزش همگاني توجه بيشتري نشان دهد و براي تمامي افراد بازنشسته و مستمري‌بگير تحت پوشش خدمات مناسب و در دسترسي ايجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن