تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان تلاش فرنگی‌کاران ایران با یک مدال طلا!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پایان تلاش فرنگی‌کاران ایران با یک مدال طلا!
پایان تلاش فرنگی‌کاران ایران با یک مدال طلا! رقابتهای بین‌المللی جام پیت پیت‌لاسینسکی لهستان در حالی به پایان رسید که تیم منتخب کشتی فرنگی ایران تنها به یک مدال طلا در وزن ۹۸ کیلوگرم دست یافت.


به گزارش فرهنگ نیوز ، تیم منتخب کشتی فرنگی ایران طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته با ۸ کشتی گیر در رقابتهای جام پیت لاسینسکی به میدان رفت که در نهایت تنها یک مدال طلا توسط قاسم رضایی بدست امد.
 
دیروز در روز دوم این رقابتها مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم در دیدار نخست با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ادرگاراس ونکایتیس از لیتوانی به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر  دیوید کارسنسکی از لهستان را مغلوب کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با فرانک استابلر دارنده مدال برنز جهان و مقام پنجم المپیک از آلمان با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و با توجه به حضور استابلر در دیدار فینال راهی گروه شانس مجدد شد.
 
زیدوند در این مرحله مقابل ژانگ گان از چین با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید اما برای کسب مدال برنز مقابل ماتیوز برناتک از لهستان با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.
 
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مهدی نوری و شهاب قوره جیلی و در وزن ۶۶ کیلوگرم محمدعلی گرایی امروز از دور رقابتها کنار رفتند.
 
حمید سوریان و محسن حاجی‌پور در وزن ۵۹ کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن ۹۸ کیلوگرم جزو نفراتی بودند که در روز نخست این تورنمنت نتوانستند صاحب مدال شوند.


منبع: مهر


94/5/5 - 08:59 - 2015-7-27 08:59:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن