تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهانیان: فغانی در فهرست نظرسنجی نبود/ بازگشت قهرمانی به لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصفهانیان: فغانی در فهرست نظرسنجی نبود/ بازگشت قهرمانی به لیگ برتر تهران - ایرنا - رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: علیرضا فغانی به خاطر قضاوت در دیدار نهایی جام ملت های آسیا در فهرست نظرسنجی بهترین داوران لیگ برتر چهاردهم قرار نداشت.


فریدون اصفهانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد تست فنی داوران، گفت: تست ملی امروز مانند تمامی کشور ها برگزار شد و این تست ویژه داورانی است که می خواهند در لیگ برتر قضاوت کنند.
وی در خصوص ناراحتی علیرضا فغانی از کاندید نشدن در مراسم بهترین های لیگ سال گذشته، گفت: علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابولفضلی به خاطر قضاوت در فینال جام ملت های آسیا از ابتدا در لیست نظرسنجی ما برای انتخاب بهترین داور لیگ چهاردهم قرار نگرفتند و قصد داشتیم از او در یکی از مسابقات لیگ تقدیر ویژه ای کنیم.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گفت: بی شک علیرضا فغانی بهترین داور ایران است و شکی در این مساله نیست ولی دلیل انتخاب نشدن او چیزی نبود که در رسانه ها نشان داده شد.
وی در مورد اینکه گفته می شود مهدی تاج از کمیته داوران خواسته که فغانی انتخاب نشود، اظهار کرد: کمیته داوران سیاست گذاری خود را دارد و به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد.
اصفهانیان در خصوص وضعیت محسن قهرمانی، تصریح کرد: محسن قهرمانی تست داوری را با موفقیت قبول شده و مشکلاتش هم برای بازگشت به قضاوت حل شده و به طور حتم با توجه به نیازی که به او داریم او امسال در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص محسن ترکی یادآور شد: او نیز در تست پزشکی قبول شده و قطعا در لیگ جدید قضاوت خواهد کرد.

*** حقوق داوران 2 برابر می شود
اصفهانیان گفت: حقوق داوران از سال گذشته افزایش پیدا کرده بود اما به خاطر کمبود بودجه به آنها پرداخت نشد. امیدوارم امسال این مشکلات کاهش یابد و تصمیم داریم حقوق آنها را تا 2 برابر افزایش دهیم.
وی در مورد اینکه آیا با حضور عنایت احساس آرامش بیشتری می کند، اظهار کرد: در زمان عسگری نیز فقط اختلاف نظرات جزیی وجود داشت و مشکل خاصی نبود. ما او را دوست داریم و همانطور که دیدید پیش از کلاس داوری از او تقدیر کردیم.
ورزشی **9118**1379



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن